BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Fjärde försöket med tredje barnet.... ÄNTLIGEN!! :)
Efter många super svaga test så fick jag det äntligen bekräftat. Men så dåligt som jag mått dom senaste dagarna så hade jag redan fattat detta :)
Lycka till ni andra...
Äntligen har man fått en blinkande smiley på clearblue ÄL test! Så snart är det äntligen dags för månadens ÄL. Alltid så seg väntan!! Någon annan som har ÄL snart?
Jag är bara på äl+4 och VET att det är tidigt att leta efter symtom, men ändå har jag molvärk som kommer och går och även illamående som sköljer över mig då och då. Jag är på åttonde försöket och har inte känt så här tidigare... Vad tror ni? Är det nåt annat som spökar i kroppen eller är det möjligt med graviditetssymtom så här tidigt?
Jag är bara på äl+4 och VET att det är tidigt att leta efter symtom, men ändå har jag molvärk som kommer och går och även illamående som sköljer över mig då och då. Jag är på åttonde försöket och har inte känt så här tidigare... Vad tror ni? Är det nåt annat som spökar i kroppen eller är det möjligt med graviditetssymtom så här tidigt?
Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D
Hmm... tempen indikerar ju på att ägglossningen var igår och ägget lever i 12-24 timmar. Sen tar det även ett tag för spermierna att ta sig till ägget. Så matematiskt ser det ju inte så lovande ut. Men mös ni till det under 0-5 dagar innan igår så finns ju chansen att det tar sig ändå. Sen rekommenderar jag att täcka upp ikväll också när han kommer hem. Chansen finns ju trots allt fortfarande oavsett. Lycka till!
Prata med honom?
Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D
Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^
Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^
Det enda egentliga syndromet jag haft tidigt är en ryggsmärta och mensvärk som höll i sig från ägglossning tills jag plussade. Dom andra symtomen kom bara för någon dag sen, och då i form av: hjärtklappning, yrsel, illamående, finnar och trötthet :)
Men alla är olika så det kan mkt väl vara symtom du har :)
Hur går det för er tjejer?
Är enligt idag på Äl +6 och har åter igen molvärk i mitten delen av magen
Och extrem trötthet. Sover mer än jag brukar.
BIM 11-12 December