• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Hallonfrossa
    Livetsgång skrev 2016-12-02 13:15:15 följande:

Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha

Haha maken min är likadan ;)
  • Hallonfrossa

Här väntar vi fortfarande de på äl stegring på testen, har haft massor med äl flytningar och smärtor kring äggstockarna, fick även en liten blodblandad flytning idag men fortfarandeninge positivt äl test......kan man ha missat den tro?

Tempen har stigit oxå här.

• Livetsgång

Hmm tog gravtest idag, visade bara svaga skuggor.

Nu ser jag streck på ena men misstänker spökstreck dock

Smalare än kontroll men ändå synligt

Sen om det syns på bild här vettetusan

• Solstråle0001

Testade med clearblue förut. Är på bim-3. Det var totalt negativt ?? Inte på morgonurin. Kanske var tre timmar gammalt kiss. Jag har dålig koll. Mina barn är ju 9 och 6 och jag har aldrig testat tidigt förut. Är det kört? Vet att det finns liten chans. Men inte så stor väl??

• Hallonfrossa
    Solstråle0001 skrev 2016-12-02 20:49:37 följande:

Testade med clearblue förut. Är på bim-3. Det var totalt negativt ?? Inte på morgonurin. Kanske var tre timmar gammalt kiss. Jag har dålig koll. Mina barn är ju 9 och 6 och jag har aldrig testat tidigt förut. Är det kört? Vet att det finns liten chans. Men inte så stor väl??

Med senaste barnet fick jag inte synligt + förens bim+12 så det är inte kört innan mensen kommer :)
  • Livetsgång

Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o

Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test

Tl visar bara knappt synliga skuggor.

Fundersam till max nu

• Solstråle0001
    Hallonfrossa skrev 2016-12-02 20:57:48 följande:

Med senaste barnet fick jag inte synligt + förens bim+12 så det är inte kört innan mensen kommer :)

Oj det var ett sent plus! Skönt att höra att det kan finnas hopp!!!
  • mariama
    Livetsgång skrev 2016-12-02 21:09:23 följande:

Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o

Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test

Tl visar bara knappt synliga skuggor.

Fundersam till max nu

Vänta lite till och testa igen! Håller tummarna :) Har dock själv varit med om att jag fått svagt streck med såna billiga test :( Så från och med nu kommer jag enbart lita på streck som tydligt syns och är tydligt rosa. Så, vänta lite till och ta med morgonurin vetja!
  • Livetsgång
    mariama skrev 2016-12-02 21:24:23 följande:

Vänta lite till och testa igen! Håller tummarna :) Har dock själv varit med om att jag fått svagt streck med såna billiga test :( Så från och med nu kommer jag enbart lita på streck som tydligt syns och är tydligt rosa. Så, vänta lite till och ta med morgonurin vetja!

De tidigare idag har varit helblanka. Likaså när jag testade förra månaden i oktober.

Ja jag ska testa imorgon. Tog bara nytt för att vara säker nyss men det kom upp på 2-3 minuter bara

Sista jag tog nyss bara för att kolla om det va eventuellt spök visade likadant igen nämligen.

Dvs detta

Ger fullt utslag även på negativa filtret

• Livetsgång

Gud vad kass kvalitet det ger när man postar bilder här haha

Ja iallafall streck trots smalt är rosa iafall men tar med morgonurin imorgon för att va säker

Svar på tråden BIM December 2016