BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha
Här väntar vi fortfarande de på äl stegring på testen, har haft massor med äl flytningar och smärtor kring äggstockarna, fick även en liten blodblandad flytning idag men fortfarandeninge positivt äl test......kan man ha missat den tro?
Tempen har stigit oxå här.
Hmm tog gravtest idag, visade bara svaga skuggor.
Nu ser jag streck på ena men misstänker spökstreck dock
Smalare än kontroll men ändå synligt
Sen om det syns på bild här vettetusan

Testade med clearblue förut. Är på bim-3. Det var totalt negativt ?? Inte på morgonurin. Kanske var tre timmar gammalt kiss. Jag har dålig koll. Mina barn är ju 9 och 6 och jag har aldrig testat tidigt förut. Är det kört? Vet att det finns liten chans. Men inte så stor väl??
Testade med clearblue förut. Är på bim-3. Det var totalt negativt ?? Inte på morgonurin. Kanske var tre timmar gammalt kiss. Jag har dålig koll. Mina barn är ju 9 och 6 och jag har aldrig testat tidigt förut. Är det kört? Vet att det finns liten chans. Men inte så stor väl??
Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o
Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test
Tl visar bara knappt synliga skuggor.
Fundersam till max nu
Med senaste barnet fick jag inte synligt + förens bim+12 så det är inte kört innan mensen kommer :)
Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o
Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test
Tl visar bara knappt synliga skuggor.
Fundersam till max nu
Vänta lite till och testa igen! Håller tummarna :) Har dock själv varit med om att jag fått svagt streck med såna billiga test :( Så från och med nu kommer jag enbart lita på streck som tydligt syns och är tydligt rosa. Så, vänta lite till och ta med morgonurin vetja!

Gud vad kass kvalitet det ger när man postar bilder här haha
Ja iallafall streck trots smalt är rosa iafall men tar med morgonurin imorgon för att va säker