• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • elmaka

Bim-6 clearblue early. Svagt svagt.

Fick liknande förra månaden men det visade sig vara falskt...

När borde ökning ses om det är ngt? Måndag? Tisdag?

.

• Madfih072

En fråga! Tog ett ältest nu på äl+ 4 och det syntes ett tydligt streck. Inte lika tydligt som kontrollstrecket såklart men tänkte bara höra med er. Fortsätter ältest att ha två streck långt efter ägglossningen också eller kan det betyda något annat? :/

• Khaleesi85
    Nykär15 skrev 2016-12-03 22:31:53 följande:

Vi är precis som er :)

Ni har säkert bra produktion så fortsätt som ni brukar :)

Hoppas det :) dock fått spottings nu, så blev inget den här månaden iaf, men bara ta nya tag sen :)

Hur ligger du till i cykeln?
  • Aspargus

Det sista är inte positivt va? Borde väl vara starkare än så. Antar att det kommer imorgon då! Liggas ska det göras oavsett men vill försöka lära känna kroppen lite bättre.

• Livetsgång
    Aspargus skrev 2016-12-04 11:18:38 följande:

Det sista är inte positivt va? Borde väl vara starkare än så. Antar att det kommer imorgon då! Liggas ska det göras oavsett men vill försöka lära känna kroppen lite bättre.

Ser ut som du kommer få positivt ÄL väldigt väldigt snart med den markanta stegringen :)

Min såg likadan ut nämligen 
    25:e va starkare men fick inte med det på bild tyvärr.
    Den 26:e hade jag fått en markant temphöjning

• mixXi
    Rosenblad skrev 2016-12-04 09:39:29 följande:

Hej, nu har jag hängt här i över ett år utan framgång.. Har BIM 23e December och är nu på försök 15 tror jag. Har faktiskt helt gett upp tanken på att vi ska bli gravida helt på egen hand. Så nu i Januari har vi fått en tid till utredning. Känns skönt att ha ett datum då man vet att vi kan få hjälp och förhoppningsvis hitta något fel, även om man inte vill ha något fel där nere så känns det bättre med de än att de bara skickar hem oss och säger att det händer när de händer...

Är redan nu nervös inför första besöket även om det säkert bara kommer bestå av samtal och prover. Men jag förväntar mig typ att de ska säga "oj" och säga att vi verkligen behöver hjälp efter de kollat upp oss.

Har ju som sagt BIM 23e December och mensen kommer säkert med storm runt den dagen och det är synd att det är just vid jul för jag blir alltid så sjukt deppig runt mens och verkligen ser ner på min kropp som inte klarar av att bli gravid. Hoppas de inte kommer förstöra julen på något vis utan att jag bara kan se fram emot tiden i Januari men det är svårt att hålla humöret uppe när man försökt så länge och alla blir gravida till höger och vänster men man själv står kvar där med en jäkla mens månad in och månad ut. Men, ville bara skriva av mig lite och kanske finns det kvar någon här än som varit med ett tag här på FL planerar barn.

Känner så igen mig i det du skriver. Vi har försökt drygt ett år. Och blir också deppig när mensen kommer varje månad. Förra månaden gick jag och lade mig i sängen och grät. Kändes totalt hopplöst och började ställa in mig på att vi aldrig kommer få barn (jag vet att jag går händelserna rätt mkt i förväg men man är inte alltid rationell i sina tankar =p) Känner mig dessutom så ensam. Vill helst inte berätta för vänner och familj att vi försöker ännu, så har ingen att prata med , för ingen vet. Och jag vill inte riktigt visa alla mina känslor för min sambo heller för han känner redan press runt äl och vill inte pressa honom ännu mer för då blir det ju garanterat inget barn. Sån jobbet situation =//

I januari tänkte jag ringa gyn och boka tid för utredning om inget hänt fram till dess. Förstår att du tycker det är skönt att ha ett möte bokat och förstår också att du är nervös!

Jag har BIM 13/2

Nu håller vi tummarna för oss!!
  • Mirabelle24

Näe hörrni.. det blev nog ingen bebis denna månad heller för mig. Kollar man på min tempkurva så ser det helt kört ut! Jämför man dessutom med förra månaden så ser det mer ut som att jag var gravid då än nu! (Minus att mensen kom, haha) :P

Vad tror ni? Finns det en chans även fast inte tempen ökar ordentligt?

• Sally8585
    Mirabelle24 skrev 2016-12-04 13:16:01 följande:

Näe hörrni.. det blev nog ingen bebis denna månad heller för mig. Kollar man på min tempkurva så ser det helt kört ut! Jämför man dessutom med förra månaden så ser det mer ut som att jag var gravid då än nu! (Minus att mensen kom, haha) :P

Vad tror ni? Finns det en chans även fast inte tempen ökar ordentligt?

Typ som min då. Hopplöst :(
  • mariama
    Aspargus skrev 2016-12-04 11:18:38 följande:

Mitt test såg ut sådär igår, och idag är det megapositivt, starkare än kontrollstrecket :) så imorgon blir det säkert positivt! Sen brukar det ju dröja någon dag till innan själva ägglossningen för många, men nu är det himla nära! Kul, då ligger vi väldigt lika :)
  • Ia82F

var så säker att mensen skulle komma! Men shiit plussade idag
Svar på tråden BIM December 2016