BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Gud vad kass kvalitet det ger när man postar bilder här haha
Ja iallafall streck trots smalt är rosa iafall men tar med morgonurin imorgon för att va säker
Snart äl enligt både app och nu i 3 dagar har jag haft blinkande smiley på clearblue avancerat ägglossningstest. Har en känsla av att jag kommer få fast smiley imorgon (förra månaden med dessa tester fick jag fast smiley så jag vet att jag kan få den fasta smileyn). Men är lite fundersam över mina vanliga ägglossningstester då det ser ut som att ett av dem är positivt, fast ändå inte om man jämför med förra månads äl's test. Hur skulle ni bedöma dessa? Översta bilden är från den här månads tester, den nedersta är från förra månads tester.

Då kan det ju vara något, om det inte var så tidigare månader :) Mina blev tydligt rosa när jag drog upp kontrast osv, och det syntes väldigt tydligt om jag gjorde ett sånt negativ också. Såå trist när det är så :(( Vilken dag är du på nu då? :)

Tempen håller sig ännu hög trots den hoppar lite som ett ekg :)

Bim igår men ingen mens. Kommit ytterst lite två gånger när jag torkade mig. Ibland tycker jag det känns som den ska komma men nada. Idag steg tempen också. Åh, varför ska kroppen hålla på så här? Man får ju lite hopp... försöker ändå vara inställd på att mensen är sen och att den borde komma igång strax. Drömde inatt att jag var gravid och att bebis sparkade. Vill så gärna att det blir verklighet snart.
Nu ser det ut som att tempen ökat endel iallafall! :)
Hade världens illamående igår samt att när jag satt på spinningcykeln på gymmet så kändes det som att det var något ivägen när jag lutade mig framåt? Precis framme vid livmoder-området! Säkert bara inbillning men ändå! :) Försöker hålla hoppet uppe, haha.

Här har maken ingen prestationsångest då vi har sex 5/6 ggr i veckan oavsett om vi ska göra barn eller inte, ibland 2 ggr om dan :)
Kanske blir åt andra hållet istället att spermierna blir slöa pga det. Å andra sidan blivit gravid 3 ggr direkt med honom, på samma sätt.
Men känns som det lär ta tid nu när man verkligen hoppas och vill.
Bim -3 idag.