• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-12-02 12:23:30 följande:
    vi har försökt i ett år nu. ja det är det som är jobbigt när man tror att man är gravid och sedan visar det sig att man inte är det. blir ledsen, frustrerad och arg då. 
    ok det kan ju vara ett tips. tack 
    Ja efter ett år har man ju rätt att be om hjälp. Håller tummarna för er.

Ja för mig hjälpte ju de hälsokosten sen är det givetvis individuellt för vem dom hjälper.

Vissa har fått rubbad cykel medans andra fått en jämn cykel.
    Jag fick en cykel enligt klockan :) 
  • Ruffs
    mariama skrev 2016-12-02 12:12:47 följande:

Alldeles nära äl nu tror jag! Har haft liten stegring på testen ett par dagar, inte hunnit ta nåt idag men ska göra det efter jobbet. Hade ordentliga äl-flytningar igår och idag har jag värk och är helt öm. Så hoppas på äl i helgen så vi kommer förbi det och kan blicka framåt mot BIM! Är vi fler med äl i helgen? :)

Jag med Flört Ska bli riktigt mysigt med mannen ikväll, imorgon och på söndag hahaa. Jag sa till honom nu kör vi : Project Baby!

Han var kanske inte lika taggad som jag. Har bestämt att försöka efter ÄL denna gång stressa av. Märker att jag blir så laddad inför Bim att jag bara tänker:sympto osv. Ska släppa liksom på allt och bara njuta och ta dagen som den kommer. (om jag kan Flört)

• Mirabelle24
    crx skrev 2016-12-01 12:36:58 följande:

Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D

Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^

Haha min sambo är exakt likadan! Han får prestationsångest och får svårt att komma. Visade honom ÄL testet förra fredagen då det var som starkast och frågade innan tydligt "du får inte bli nervös nu" och han svarade "nej självklart! Ingen fara alls"... Sen var han nervös och sexandet blev krystat hela helgen! Haha. Men det gick ändå! Men ska nog göra som du gör och hålla ÄL tider hemligt för honom! X)
  • Livetsgång
    Mirabelle24 skrev 2016-12-02 13:08:37 följande:
    Haha min sambo är exakt likadan! Han får prestationsångest och får svårt att komma. Visade honom ÄL testet förra fredagen då det var som starkast och frågade innan tydligt "du får inte bli nervös nu" och han svarade "nej självklart! Ingen fara alls"... Sen var han nervös och sexandet blev krystat hela helgen! Haha. Men det gick ändå! Men ska nog göra som du gör och hålla ÄL tider hemligt för honom! X)
    Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha
  • FrökenE1985
    Livetsgång skrev 2016-12-02 13:15:15 följande:

Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha

Samma lika här hemma! Haha
  • Khaleesi85

Tog test idag på Bim-4 så blankt det bara kan bli, så tror det är kört. Bara hoppas mensen kommer nu då, så inte allt blir fördröjt om det är så att jag intr hade någon ägglossning förra månaden.

Hoppas ni andra +.ar snart :)

• Sally8585
    Ruffs skrev 2016-12-02 12:45:34 följande:

Jag med  Ska bli riktigt mysigt med mannen ikväll, imorgon och på söndag hahaa. Jag sa till honom nu kör vi : Project Baby!

Han var kanske inte lika taggad som jag. Har bestämt att försöka efter ÄL denna gång stressa av. Märker att jag blir så laddad inför Bim att jag bara tänker:sympto osv. Ska släppa liksom på allt och bara njuta och ta dagen som den kommer. (om jag kan )

Haha! Vi har också projekt bebis hemma nu! En gång om dagen så är det ligga dags. "Kom nu älskling. Dags att släppa simmarna fria" haha! Idag ska han på julbord. Jag sa att "inte dricka för mycket. Jag vill gärna att du kommer ikväll nu när ägglossningen är här" :') haha! Hoppas på en bra julklapp i år nu :D
  • Dalkullan92

Hoppar in här :)

fick possitivt ägglossningstest i dag så bim borde blir den 15 dec :)

Plussade i okt. Men visade sig vara ofostrig graviditet. Gjorde tidigt ultraljud som tur var och upptäckte de redan v 9. Så gjorde skrapning v 10. För 3 veckor sedan. Så nu har jag ägglossning igen och vi kör etr nytt försök :)

• crx
    Mirabelle24 skrev 2016-12-02 13:08:37 följande:
    Hahahaaa nooooooo!!!!! Det är ju det jag menat i tidigare inlägg, han vill så gärna men har redan prestationsångest och jag vill inte låta den bli större. Han är en känslig individ, och ja trots att han verkligen längtar efter att bli pappa så har han en enorm prestationsångest vid sexandet över lag. ^^

Vi har en regelbunden rytm i sexet naturligt så jag kan vara hur hemlig jag vill... och ja jo det gör mig lite extra sugen. ;)

Hoppet här är litet med tanke på att jag i princip missade äl på marginalen, kanske! Men kanske inte......
  • Ia82F

Fan! Mörkare flyttningar kommer. BIM imorgon få hoppas på nästa månad som blir våran 4:e försök...

Lycka till ni andra

Svar på tråden BIM December 2016