BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Alldeles nära äl nu tror jag! Har haft liten stegring på testen ett par dagar, inte hunnit ta nåt idag men ska göra det efter jobbet. Hade ordentliga äl-flytningar igår och idag har jag värk och är helt öm. Så hoppas på äl i helgen så vi kommer förbi det och kan blicka framåt mot BIM! Är vi fler med äl i helgen? :)
Jag med
Ska bli riktigt mysigt med mannen ikväll, imorgon och på söndag hahaa. Jag sa till honom nu kör vi : Project Baby!
Han var kanske inte lika taggad som jag. Har bestämt att försöka efter ÄL denna gång stressa av. Märker att jag blir så laddad inför Bim att jag bara tänker:sympto osv. Ska släppa liksom på allt och bara njuta och ta dagen som den kommer. (om jag kan
)
Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D
Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^
Haha här va det tvärtom.. Han släppte simmarna lösa så fort han bara kunde haha. Han körde slut på sig själv totalt haha
Tog test idag på Bim-4 så blankt det bara kan bli, så tror det är kört. Bara hoppas mensen kommer nu då, så inte allt blir fördröjt om det är så att jag intr hade någon ägglossning förra månaden.
Hoppas ni andra +.ar snart :)
Jag med Ska bli riktigt mysigt med mannen ikväll, imorgon och på söndag hahaa. Jag sa till honom nu kör vi : Project Baby!
Han var kanske inte lika taggad som jag. Har bestämt att försöka efter ÄL denna gång stressa av. Märker att jag blir så laddad inför Bim att jag bara tänker:sympto osv. Ska släppa liksom på allt och bara njuta och ta dagen som den kommer. (om jag kan )
Hoppar in här :)
fick possitivt ägglossningstest i dag så bim borde blir den 15 dec :)
Plussade i okt. Men visade sig vara ofostrig graviditet. Gjorde tidigt ultraljud som tur var och upptäckte de redan v 9. Så gjorde skrapning v 10. För 3 veckor sedan. Så nu har jag ägglossning igen och vi kör etr nytt försök :)
Fan! Mörkare flyttningar kommer. BIM imorgon
få hoppas på nästa månad som blir våran 4:e försök...
Lycka till ni andra