• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Livetsgång

Idag ser man iallafall att det tydligt va ett spökstreck. Visst det är rosa men som nämnt det är ju alldeles förtidigt att se nått på redan ÄL +7

Tog nya nu på morgonen och synes bara skuggor på TL och gravkoll

• Nykär15
    Khaleesi85 skrev 2016-12-03 08:46:21 följande:

Här har maken ingen prestationsångest då vi har sex 5/6 ggr i veckan oavsett om vi ska göra barn eller inte, ibland 2 ggr om dan :)

Kanske blir åt andra hållet istället att spermierna blir slöa pga det. Å andra sidan blivit gravid 3 ggr direkt med honom, på samma sätt.

Men känns som det lär ta tid nu när man verkligen hoppas och vill.

Bim -3 idag.

Såna är vi med, sex jämt! Och har man alltid det så är produktionen anpassad efter det, är värre om man har sex sällan och sen tokofta bara vid äl. Då blir det färre o sämre.

Min har lämnat spermieprov så vi vet att de är många och simmar bra :)
  • Väntar på magen
    Livetsgång skrev 2016-12-03 08:50:52 följande:

Idag ser man iallafall att det tydligt va ett spökstreck. Visst det är rosa men som nämnt det är ju alldeles förtidigt att se nått på redan ÄL +7

Tog nya nu på morgonen och synes bara skuggor på TL och gravkoll

Är stickorna från graviditetskollen?

Jag fick samma "spökstreck" på dom ÄL-7

Det starka plusset kom i torsdags ;)
  • Livetsgång
    Väntar på magen skrev 2016-12-03 10:38:44 följande:
    Är stickorna från graviditetskollen?

Jag fick samma "spökstreck" på dom ÄL-7

Det starka plusset kom i torsdags ;)
    Ja dom är från graviditetskollen.

"Spökstrecket dök upp igårkväll inom tiden" Va då på Äl +7

Idag på ÄL +8 syns inget på dom men vet också dom är väldigt sega
  • Khaleesi85
    Nykär15 skrev 2016-12-03 10:32:01 följande:

Såna är vi med, sex jämt! Och har man alltid det så är produktionen anpassad efter det, är värre om man har sex sällan och sen tokofta bara vid äl. Då blir det färre o sämre.

Min har lämnat spermieprov så vi vet att de är många och simmar bra :)

Vilken tur :) ja borde ju vara så då vi kört så konstant 3.5 år, så simmarna är ju vana så att säga, och gravida har vi ju blivit :p

Har sex för njutningens skull, en graviditet vore bara en rejäl bonus och nått vi hoppas på blir snart.
  • mariama
    anonymis3ns skrev 2016-12-03 16:49:26 följande:

Hur skulle ni bedöma det här ägglossningstestet?

Utifrån hur jag brukar ha så blir det helt positivt imorgon, men en del får ungefär sådär som starkast. Väldigt nära äl i alla fall skulle jag säga :)
  • anonymis3ns
    mariama skrev 2016-12-03 16:54:56 följande:

Utifrån hur jag brukar ha så blir det helt positivt imorgon, men en del får ungefär sådär som starkast. Väldigt nära äl i alla fall skulle jag säga :)

Jag vet att det kan bli liiiite starkare utifrån hur jag fått på tidigare tester. Tror också på helt positivt imorgon! Blinkande smiley på clearblue idag också. Hoppas på fast smiley imorgon! Tack för svar! :)
Svar på tråden BIM December 2016