BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Idag ser man iallafall att det tydligt va ett spökstreck. Visst det är rosa men som nämnt det är ju alldeles förtidigt att se nått på redan ÄL +7
Tog nya nu på morgonen och synes bara skuggor på TL och gravkoll

Här har maken ingen prestationsångest då vi har sex 5/6 ggr i veckan oavsett om vi ska göra barn eller inte, ibland 2 ggr om dan :)
Kanske blir åt andra hållet istället att spermierna blir slöa pga det. Å andra sidan blivit gravid 3 ggr direkt med honom, på samma sätt.
Men känns som det lär ta tid nu när man verkligen hoppas och vill.
Bim -3 idag.
Idag ser man iallafall att det tydligt va ett spökstreck. Visst det är rosa men som nämnt det är ju alldeles förtidigt att se nått på redan ÄL +7
Tog nya nu på morgonen och synes bara skuggor på TL och gravkoll
ÄL+7 menade jag såklart :)
Såna är vi med, sex jämt! Och har man alltid det så är produktionen anpassad efter det, är värre om man har sex sällan och sen tokofta bara vid äl. Då blir det färre o sämre.
Min har lämnat spermieprov så vi vet att de är många och simmar bra :)
Hur skulle ni bedöma det här ägglossningstestet?

Utifrån hur jag brukar ha så blir det helt positivt imorgon, men en del får ungefär sådär som starkast. Väldigt nära äl i alla fall skulle jag säga :)