BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Alltså herregud, jag är två dagar över tiden idag och tog ett test bara för att. Tog det och duschade på en gång, kollade inte på det. När jag kom ur duschen såg jag det
Jag är i chock! Verkligen fullkomlig chock. Och tror inte riktigt på det, tog jag testet fel eller läste jag av det efter mer än fem minuter eller vad som helst. Alltså vad tror ni, kan det bli såhär starkt om man råkar ta det fel eller titta lite efter tiden? Duschade nog i max fem minuter, sen kollade jag. Är nervös för jag har inga symtom och allt känns som vanligt.. Vågar inte tro på det.
Trodde aldrig att jag skulle plussa i hela mitt liv!
Förra mensen var den 16 nov.
ÄL skedde enligt mina tester o temp i onsdags 30 nov.
Var precis på ett gyn besök med UL och min gamla räv till doktor babblar om en slemhinna som är x antal mm tjock och minst en äggblåsa som kommer släppa ägget om ca 5 dagar. BIM är om 8-9 dagar.
WTF?!!!
Plussade igår! Helt paff. Har inte riktigt fattat det än. 7 försöket.
Visst måste jag ha missat positivt äl-test? Det är ju svagare idag än
Nedersta i raden taget nyss.
Och här var strax efter jag testat igår, nederst är gårdagens nytagna test.
Inget av dessa är positiva, men ÄL är säkert på ingång. Du får testa i em igen. Jag hade så förra cykeln och tolkade det som att ÄL hade varit och att jag hade missat piken. Men på BIM kom ingen mens men jag hade sjukt ont, så tog för skojs skull ÄL-test som var tokpositivt på CD28, dagen efter svagare igen och mensen kom 2 veckor efter det. Så för mig var ÄL duktigt försenad, kanske att kroppen försökte första gången men inget släppte, så uppenbart försökte den igen två veckor senare och då hade jag ÄL eftersom mensen sen kom i två veckor prick efter det.
Ibland hoppar ju kroppen över att släppa...svårt säga. Men ha koll i em.
Läste för snabbt ja du hade stegring igår alltså så din ÄL är på gång nu så ligg i är mitt tips ^_^ Ta dock ett test igen under eftermiddagen.
Mina kunde skilja olika för olika tider på dagen men mitt starkaste fick jag vid 17 tiden när min ÄL visades :)
Inget av dessa är positiva, men ÄL är säkert på ingång. Du får testa i em igen. Jag hade så förra cykeln och tolkade det som att ÄL hade varit och att jag hade missat piken. Men på BIM kom ingen mens men jag hade sjukt ont, så tog för skojs skull ÄL-test som var tokpositivt på CD28, dagen efter svagare igen och mensen kom 2 veckor efter det. Så för mig var ÄL duktigt försenad, kanske att kroppen försökte första gången men inget släppte, så uppenbart försökte den igen två veckor senare och då hade jag ÄL eftersom mensen sen kom i två veckor prick efter det.
Ibland hoppar ju kroppen över att släppa...svårt säga. Men ha koll i em.
Nä det kan skilja sig så, jag har sällan ÄL-sekret numer, hade massor förr. Men har ju blivit gravid ändå så det tänker jag inte så mycket på. Men var ett bra sätt veta att ÄL var på gång.
Vi missar aldrig äl då vi har sex jämt, men jag vill gärna veta när BIM är så har koll med stickorna runt tiden när det börjar mola iaf.
Lycka till!
Nä det kan skilja sig så, jag har sällan ÄL-sekret numer, hade massor förr. Men har ju blivit gravid ändå så det tänker jag inte så mycket på. Men var ett bra sätt veta att ÄL var på gång.
Vi missar aldrig äl då vi har sex jämt, men jag vill gärna veta när BIM är så har koll med stickorna runt tiden när det börjar mola iaf.
Lycka till!
Idag gick tempen upp en aning! Känns som att min temp är mycket mera jämn nu efter ÄL om man kikar på hur den var innan.. Undrar varför det är så? Så spännande sånt här! :)