• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Karin Marie

CD 19, ännu inget positivt ÄL-test.. hoppas hoppas hoppas att jag får det till helgen!! Så jag vet att jag iallafall har ägglossning!

• Heineken86
    justsweet skrev 2016-12-05 19:59:29 följande:

Väntar förväntansfullt på ÄL som beräknas komma i dagarna, haft blinkande gubbe på clearblue i 3 dagar nu. BIM runt julafton. Hoppas på en fantastisk julklapp.

En konstig fråga har jag till er! Hur gör ni efter sex? Ligger ni kvar eller går direkt på toa/ i duschen och tvättar av er?

Jag brukar inför ÄL ligga kvar å ta lite papper så man slipper få allt i sängen. Hur gör ni för att maximera chanserna att det stannar kvar?

Jag går på toa hyfsat direkt om vi inte ligger och myser en stund till. :)
  • Mirabelle24

Min temp är så jämn! Aldrig varit det förut! Hmm.. Är nog dock ingen bebis där inne eftersom den inte stiger.. :(

• Nykär15
    justsweet skrev 2016-12-05 19:59:29 följande:

Väntar förväntansfullt på ÄL som beräknas komma i dagarna, haft blinkande gubbe på clearblue i 3 dagar nu. BIM runt julafton. Hoppas på en fantastisk julklapp.

En konstig fråga har jag till er! Hur gör ni efter sex? Ligger ni kvar eller går direkt på toa/ i duschen och tvättar av er?

Jag brukar inför ÄL ligga kvar å ta lite papper så man slipper få allt i sängen. Hur gör ni för att maximera chanserna att det stannar kvar?

Då väntar vi ÄL ungefär samtidigt, kommer min till helgen (hoppas fredag) så har jag med BIM på julafton. 

Jag ligger kvar en stund runt ÄL, sen kissar jag och torkar som vanligt, försöker inte pressa ut nåt. Är alltid för kissnödig för att kunna somna för natten. 

• Solstråle0001
    lillagumman85 skrev 2016-12-06 11:34:34 följande:

Bim idag och att PLUS!!!!! Efter 7 månaders försök!!!

Åh vad roligt!!! grattis!!
  • Heineken86

Grattis!!!!
  • heel

Grattis!! :D
  • Nykär15

GRATTIS!!
Svar på tråden BIM December 2016