BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
En fråga till er som fått barn förut (jag kommer inte ihåg hur det va för mig..)
När ni fick tillbaka mensen efter förlossningen, vad cykeln direkt då som den brukar?
Trolig BIM i dagarna (oregelbunden cykel). Idag har jag känt att jag troligtvis ska få mens, så tänkte att det var kört denna månad med. Mer än ett år har gått sedan missfallet och sedan har inget hänt, har varit så jävla jobbigt! Har inte kunnat pricka alla månader. Men vilket år..har verkligen mått skit av detta vi båda.
Testade lite slentrianmässigt efter jobbet idag och räknade med blankt test som vanligt. Men det är svagt men tydligt POSITIVT! Ska hålla mig några timmar nu och testa igen. Kan det verkligen vara sant är vad jag tänker..
Enda skillnaden denna månad är att jag tog Munkpeppar fram till strax efter ägglossning.
En fråga till er som fått barn förut (jag kommer inte ihåg hur det va för mig..)
När ni fick tillbaka mensen efter förlossningen, vad cykeln direkt då som den brukar?
Har bim nästa vecka, men fick en liten blodblandad flytning idag? Kan det vara en nidis? Eller har min cykel fått spel? Nån som har erfarenhet av nåt liknande? Vad hände isåfall?
Nu är mensen snart slut, imorgon är sista dagen. Sen är det dags att börja med försök tre! Har ganska kort cykel, brukar ha äl på cd 12-14, så borde vara runt den 15e-17e december och bim runt 27e december. Hoppas jag får fira in nya året med det bästa beskedet man kan få!
Då ligger vi ganska lika! :) Sista mensdagen här imorgon, ÄL ca 16/12 och BIM runt 30/12. 4e försöket första barnet, nu kör vi! Håller tummarna för ett nyktert tolvslag i år! Lycka till! :)
BIM -7 idag. Stadig temp.
Blir intressant och sen om gyn hade rätt att det kommer en ÄL till till helgen.... har ÄL tester för att studera...tempen är ju redan höjd så vet inte om det går stt se på den.
Är sjukt förvirrad.
Härligt att läsa att det är fler i samma sits ![]()
Vi är inne på 19:e försöket med nr 3 så man känner sig lite less vid det här laget. Framförallt är det som ni skriver svårt att få till det under vardagarna för både jag och min man är trötta. Jag fixar det även om jag är trött men det är värre med mannen men det är nog mkt pga pressen också som han har svårt att få till det då....
Nu har jag börjat testa med stickor och tempa så vi inte behöver hålla på hela tiden när jag tror att jag har ÄL och det går lite bättre för normalt sett blir det med 4-5 dgr mellanrum om inget kommer emellan. Efter jag började med stickor har jag förstått att min ÄL inte alls är regelbunden och jag har flera dgr ÄL sekret innan ÄL så det går heller inte att gå på. Nu har jag förhoppningsvis lite bättre koll med stickor och temp så vi kanske kan pricka in rätt dgr :)
Håller tummarna för dig mixXi att ni lyckades träffa rätt denna månad! Jag har ÄL nu snart så nu gäller det att ligga ;)
Då går jag in i 12 månaden nu med försök. Vill så gärna att det ska bli ett plus. Hoppas att det kan bli ett bra slut på detta året.
3:e året med försök på syskon till vår 8-åring.
Ev ÄL imorrn, BIM 22-23/12..
Håller tummarna för världens bästa julklapp..
Ågren för vilken sketjul det blir om mensen dyker upp igen..
Suck