BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
3:e året med försök på syskon till vår 8-åring.
Ev ÄL imorrn, BIM 22-23/12..
Håller tummarna för världens bästa julklapp..
Ågren för vilken sketjul det blir om mensen dyker upp igen..
Suck
Exakt samma tankar för mig...ett års försök på första gemensamma barnet här. Har två barn på 5 och 9 år sen innan...
Har BIM på julafton...tur jag alltid testar innan så jag vet om jag ska vara besviken redan lite innan...även om jag vet man kraschar när mensen väl är ett faktum även om man vet det redan innan...
Åhh, jag tog ett test imorse på bim -5, negativt, men nyss på lunchrasten tittade jag igen och då kunde jag se nåt suuuupersvagt! Jag VET att det inte gills, men jag har analyserat många test under mina åtta månader av försök och bara fått så en gång förut och då fick jag ett svagt plus morgonen efter! Tyvärr slutade det i tidigt missfall. Samtidigt så läser jag om många som får torkstreck så jag törs absolut inte ta ut nåt i förskott, men hoppet tändes iaf!
Till saken hör att jag faktiskt har riktiga graviditetssymtom denna månad; riktig molvärk, spänningar i tuttarna och illamående de senaste dagarna. Men, det kan också betyda att jag faktiskt blivit galen på riktigt efter allt symtomletande...
Men håll gärna en tumme för mig imorgonbitti!
Åhh, jag tog ett test imorse på bim -5, negativt, men nyss på lunchrasten tittade jag igen och då kunde jag se nåt suuuupersvagt! Jag VET att det inte gills, men jag har analyserat många test under mina åtta månader av försök och bara fått så en gång förut och då fick jag ett svagt plus morgonen efter! Tyvärr slutade det i tidigt missfall. Samtidigt så läser jag om många som får torkstreck så jag törs absolut inte ta ut nåt i förskott, men hoppet tändes iaf!
Till saken hör att jag faktiskt har riktiga graviditetssymtom denna månad; riktig molvärk, spänningar i tuttarna och illamående de senaste dagarna. Men, det kan också betyda att jag faktiskt blivit galen på riktigt efter allt symtomletande...
Men håll gärna en tumme för mig imorgonbitti! ![]()
Spännande! Vilket märke på test använde du?
Jag har alltid använt testlagrets och de gånger jag anat nåt även efter det har torkat så har det stämt för mig. Så håller tummarna för detsamma för dig!
Spännande! Vilket märke på test använde du?
Jag har alltid använt testlagrets och de gånger jag anat nåt även efter det har torkat så har det stämt för mig. Så håller tummarna för detsamma för dig!
Kalas, flera som hoppas på världens bästa julklapp, hoppas det går vägen för alla med massor av plus.
Förutsatt att både jag och min kille är friska och har bra kvalitet på både ägg och spermier, och kan bli gravida(vilket vi vet då jag haft MA vid min förra graviditet), vilka faktorer är det som kan göra att inte ägget befruktas om man prickar ägglossningen? Det verkar som att vi prickat in den, men skulle vara intresserat att höra om chansen att bli gravid samt vilka faktorer som kan spela in att det inte blir något.
Tack på förhand! :)

Förutsatt att både jag och min kille är friska och har bra kvalitet på både ägg och spermier, och kan bli gravida(vilket vi vet då jag haft MA vid min förra graviditet), vilka faktorer är det som kan göra att inte ägget befruktas om man prickar ägglossningen? Det verkar som att vi prickat in den, men skulle vara intresserat att höra om chansen att bli gravid samt vilka faktorer som kan spela in att det inte blir något.
Tack på förhand! :)
Åhh, jag tog ett test imorse på bim -5, negativt, men nyss på lunchrasten tittade jag igen och då kunde jag se nåt suuuupersvagt! Jag VET att det inte gills, men jag har analyserat många test under mina åtta månader av försök och bara fått så en gång förut och då fick jag ett svagt plus morgonen efter! Tyvärr slutade det i tidigt missfall. Samtidigt så läser jag om många som får torkstreck så jag törs absolut inte ta ut nåt i förskott, men hoppet tändes iaf! Till saken hör att jag faktiskt har riktiga graviditetssymtom denna månad; riktig molvärk, spänningar i tuttarna och illamående de senaste dagarna. Men, det kan också betyda att jag faktiskt blivit galen på riktigt efter allt symtomletande... Men håll gärna en tumme för mig imorgonbitti!