BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Är fortfarande i chock! Kan inte riktigt fatta att det tog sig på andra försöket då dottern är ivf barn o tog 6 år på sig att bli till ???? Om allt går som det ska så har vi bf 12 juli ??
Är fortfarande i chock! Kan inte riktigt fatta att det tog sig på andra försöket då dottern är ivf barn o tog 6 år på sig att bli till ???? Om allt går som det ska så har vi bf 12 juli ??
Ja enligt testerna så väntar vi visst också nr 3 :)
Här är det 14 juli som kommer bli utökning :)
Sån mensvärk varje eftermiddag, min vetekudde jag sydde förra året kommer vän till pass just nu
Hej. Nyss plussat. Bf början av juli. Lite chockad, då jag inte fått mens sedan jag sluta med p-piller i mars. Men glad! Och samtidigt livrädd då min förra graviditet, förra året, var tuff och hade en traumatisk förlossning.
Tog ett test då jag mått så dåligt de senaste dagarna, vilket jag INTE gjorde med sonen..
Går gärna med i Facebookgrupp
Tack så jättemkt alla! Vi har hela tiden velat ha ett syskon till dottern men velat vänta tills hon blev lite äldre o att det tog sig på andra försöket var varken jag el sambon beredda på men är otroligt lyckliga o hoppas att lilla pyret stannar kvar där det är!
Går oxå gärna med i en Facebook grupp ????
Hej allesammans!
Plussade idag, blir med största sannolikhet julibebis 
Har en son sedan tidigare som är född sommaren 2015 
Finns det någon facebook grupp för oss med BF i juli? 
Har läst lite om vad man får och inte får äta. Vissa ostar får man äta om dom är nyförpackade... Hur vet man det liksom?! Jag älskar ju mozzarella tex och har köpt det men vet inte om den är nyförpackad? Haha