• Svar på tråden BF juli 2017
  • Drömmenomfler

Ni som har barn sen tidigare vad e det för ålder på dom och när är dom född (månad)
    Jag har 2 barn 6 & 4 år sen tidigare 2 & 4 Juli är dom född 2 år mellan och denna plutt är beräknad till 8/7

Sambon har oxå 2 sen tidigare men dom e stora 24 & 16 så han får en sladdis

• MiniCatti
    Drömmenomfler skrev 2016-11-10 09:40:05 följande:

Ni som har barn sen tidigare vad e det för ålder på dom och när är dom född (månad)

Jag har 2 barn 6 & 4 år sen tidigare 2 & 4 Juli är dom född 2 år mellan och denna plutt är beräknad till 8/7

Sambon har oxå 2 sen tidigare men dom e stora 24 & 16 så han får en sladdis

Jag har två pojkar, 10 och 1 1/2 år gamla. Stora född i maj och lilla född i juni. Den tredje som jag väntar nu ska komma i juli :) sommarbarn!
    Kööööör bara!
  • missfoxy

Jag hoppar gärna in i tråden! Mycket intressant och följa andra som är i samma händelse. Glad

• AnnisBananis

Hejhej!

Jag har bf 27 juni. Men lär la gå över så tänkte kolla om man kanske fick vara med här? :)

Är helt ny på allt. Barn och familjeliv.se :P så upplys mig!

33 år och första barnet.

• Treansresa

Äntligen kan jag ansluta mig hit! V 4+4 så v 5. Plussade svagt igår och med digitalt idag.

Känns helt sjukt då det blir en liten sladdis för oss och varan första gemensamma. Vi har totalt 5 barn tillsammans och skulle inte ha en till men barnen växer och tiden ändras.

Fick dock ett tidigt MF förra månaden så kan inte slappna av helt. Men jag väntar ett barn och inte ett MF.

• Krokiz

Hej!

Fick ett positivt test i fredags och lever i min lilla bubbla. Går detta vägen så blir detta barn nr 2.
    Haft ett missfall i v5 innan vi fick vårt första, är därför lite extra nojig av att detta inte ska gå vägen.
    Den 22/11 är det vaginalt ultraljud som väntar, skrivit in mig på en privat MVC.

• Preet90
    waattos skrev 2016-11-10 00:20:02 följande:

Plussade imorse, beräknad BF 14/7

Är i vecka 5, första barnet.

Följs gärna åt! Jag har så många tankar och funderingar :)

Grattis!! Jag plussade i söndags, också mitt första barn och är i v 5 :) Vilka symptom har du?
  • citrus
    AnnisBananis skrev 2016-11-10 13:25:11 följande:

Hejhej!

Jag har bf 27 juni. Men lär la gå över så tänkte kolla om man kanske fick vara med här? :)

Är helt ny på allt. Barn och familjeliv.se :P så upplys mig!

33 år och första barnet.

Hej, då är vi lika gamla. Detta blir mitt andra barn har en 7 åring, så det är nästan som att börja om från början :)
  • AnnisBananis

Va kul! :) grattis!

Men jag går typ och är nojig konstant att det ska bli missfall.. kanske vanligt på första..

• AnnisBananis
    citrus skrev 2016-11-10 16:21:00 följande:

Hej, då är vi lika gamla. Detta blir mitt andra barn har en 7 åring, så det är nästan som att börja om från början :)

Va kul! Grattis!

Svarade visst i tråden här nere. Som sagt ny på familjeliv ????
Svar på tråden BF juli 2017