BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hej alla!
Plussade idag, bim -7. Detta blir 3e barnet för oss och jag har inte fyllt 30år än... kan inte fatta att det är sant!
Min kille är borta i några dagar och jag vill berätta när han är hemma igen. Så jobbigt att hålla det hemligt och inte säga nåt när vi pratar i telefon typ varje kväll! Haha men jag ska tänka ut nåt roligt sätt att berätta det på medans jag väntar på att dagarna ska gå :)
Jag vill gå med i fb-gruppen, hur gör man? Är så dålig på fb :S
Hallå!
Hoppar gärna in här med. Jag plussade den 26 oktober. Har inte berättat för sambon ännu. Tänkte göra det på farsdag :D
Vi har en son som blir 1,5 i December :)
Hur mår ni?
Själv så får jag illamående som kommer i vågor. Mest på kvällen. Och magen blir väldigt svullen mot kvällen. Ser ut som att jag gått längre. Men är iofs osäker på vilken vecka jag är i. Får se vad BM säger på Tisdag :) Hoppas på att vi får göra ett tidig UL.
Hallå!
Hoppar gärna in här med. Jag plussade den 26 oktober. Har inte berättat för sambon ännu. Tänkte göra det på farsdag :D
Vi har en son som blir 1,5 i December :)
Hur mår ni?
Själv så får jag illamående som kommer i vågor. Mest på kvällen. Och magen blir väldigt svullen mot kvällen. Ser ut som att jag gått längre. Men är iofs osäker på vilken vecka jag är i. Får se vad BM säger på Tisdag :) Hoppas på att vi får göra ett tidig UL.
Hej
Känner mig jätteorolig och nedstämd idag. Har haft molvärk sedan jag plussade men igår och idag har jag inte känt någonting. Minskad ömhet i brösten. Jag har inte haft blödningar men både igår och idag har jag haft bruna flytningar. Tempen ligger dock fortfarande högt.
Kan detta vara missfall? Bör jag kontakta Mvc?
Vore jättetacksam för svar!
Hej
Känner mig jätteorolig och nedstämd idag. Har haft molvärk sedan jag plussade men igår och idag har jag inte känt någonting. Minskad ömhet i brösten. Jag har inte haft blödningar men både igår och idag har jag haft bruna flytningar. Tempen ligger dock fortfarande högt.
Kan detta vara missfall? Bör jag kontakta Mvc?
Vore jättetacksam för svar!
Jag ska låta tiden gå över helgen och sedan ringa de mvc på måndag! Då får kroppen lite tid att ge ev mer signaler. Jag håller tummarna. Tack för svar!
Usch, igår fick jag blod på pappret. Väldigt lite. Vid ena besöket på toa och sen var det inget mer men nu på kvällen idag såh jag bruna flytningar i trosorna. Nu blev jag genast rädd att något är fel :(!!
Min förra graviditet var jag på VUL 2 ggr innan vecka 10 pga att jag blödde, det var antagligen sköra slemhinnor. Denna gång blöder jag näsblod istället varje gång jag spyr.
Så det behöver absolut inte vara missfall, håller tummarna att det går bra tjejer!
Jag plussade i fredags på rd 6 på 4e ivf försöket. Kan knappt tro det är sant! BF 17 juli!
Min förra graviditet var jag på VUL 2 ggr innan vecka 10 pga att jag blödde, det var antagligen sköra slemhinnor. Denna gång blöder jag näsblod istället varje gång jag spyr.
Så det behöver absolut inte vara missfall, håller tummarna att det går bra tjejer!