• Svar på tråden BF juli 2017
  • BaraStina

Hejsan! Hoppar in här jag också om det går för sig? Plussade idag så om allt går som det ska är det runt 15juli det är dags (egna beräkningar). Får försöka ringa och boka en inskrivning imorgon så får vi se sen vad som blir sagt

• Thorax
    Sabiinan skrev 2016-11-05 22:32:18 följande:

Usch, igår fick jag blod på pappret. Väldigt lite. Vid ena besöket på toa och sen var det inget mer men nu på kvällen idag såh jag bruna flytningar i trosorna. Nu blev jag genast rädd att något är fel :(!!

• Thorax

Oj skickade innan jag svarade :D

Bruna flytningar är ju bara gammalt blod. Tänk på att blodkärlen är skörare nu och det kan bli att de små brister, då kan de komma bruna flygningar som är fullt normalt

• Sabiinan
    Thorax skrev 2016-11-06 20:34:33 följande:

Oj skickade innan jag svarade :D

Bruna flytningar är ju bara gammalt blod. Tänk på att blodkärlen är skörare nu och det kan bli att de små brister, då kan de komma bruna flygningar som är fullt normalt

Ja okej! Usch man blir så orolig. Längtar nu tulls tisdag och hoppas få se ett tickande hjärta :)!!
  • Tatami
    typjag skrev 2016-11-06 10:27:34 följande:

Jag plussade i fredags på rd 6 på 4e ivf försöket. Kan knappt tro det är sant! BF 17 juli!

Grattis :D och välkommen hit ;)
  • FrökenMp

Tänkte dela med mig av en video jag hittade på

Youtube! Man får se bebben i livmodern från V 8-11. Jättespännande:D

• Gameofthrones123

Är det bara jag som redan börjat fundera på namn?? Jag har en dotter som heter Nora och funderar på om det blir en lillasyster så kanske det blir en Nova.. men det kanske är för likt? Haha funderar så det knakar

• FrökenMp
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-07 11:43:34 följande:

Är det bara jag som redan börjat fundera på namn?? Jag har en dotter som heter Nora och funderar på om det blir en lillasyster så kanske det blir en Nova.. men det kanske är för likt? Haha funderar så det knakar

Jag har en namnlista i telefonen som jag skrev innan jag ens blev gravid hahah!!

Nova var jättefint men jag själv skulle nog tycka att det blir för likt:)
  • Gameofthrones123
    FrökenMp skrev 2016-11-07 11:48:17 följande:

Jag har en namnlista i telefonen som jag skrev innan jag ens blev gravid hahah!!

Nova var jättefint men jag själv skulle nog tycka att det blir för likt:)

Du har nog rätt.. jag tycker det är skitsvårt med namn.. det är nog tur att jag börjar redan nu haha
  • FrökenMp
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-07 12:25:06 följande:

Du har nog rätt.. jag tycker det är skitsvårt med namn.. det är nog tur att jag börjar redan nu haha

Haha! Ja, det är sjukt svårt. Det är ju ändå nånting som ska sitta med hela livet... Jag själv heter typ lika som min syster och tycker inte att det är så jättekul då vi båda alltid reagerar när någon ropar på oss. Hon heter Maria och jag Mia Hahah!!!
Svar på tråden BF juli 2017