BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hejsan! Hoppar in här jag också om det går för sig? Plussade idag
så om allt går som det ska är det runt 15juli det är dags (egna beräkningar). Får försöka ringa och boka en inskrivning imorgon så får vi se sen vad som blir sagt
Usch, igår fick jag blod på pappret. Väldigt lite. Vid ena besöket på toa och sen var det inget mer men nu på kvällen idag såh jag bruna flytningar i trosorna. Nu blev jag genast rädd att något är fel :(!!
Oj skickade innan jag svarade :D
Bruna flytningar är ju bara gammalt blod. Tänk på att blodkärlen är skörare nu och det kan bli att de små brister, då kan de komma bruna flygningar som är fullt normalt
Oj skickade innan jag svarade :D
Bruna flytningar är ju bara gammalt blod. Tänk på att blodkärlen är skörare nu och det kan bli att de små brister, då kan de komma bruna flygningar som är fullt normalt
Jag plussade i fredags på rd 6 på 4e ivf försöket. Kan knappt tro det är sant! BF 17 juli!
Tänkte dela med mig av en video jag hittade på
Youtube! Man får se bebben i livmodern från V 8-11. Jättespännande:D
Är det bara jag som redan börjat fundera på namn?? Jag har en dotter som heter Nora och funderar på om det blir en lillasyster så kanske det blir en Nova.. men det kanske är för likt? Haha funderar så det knakar
Är det bara jag som redan börjat fundera på namn?? Jag har en dotter som heter Nora och funderar på om det blir en lillasyster så kanske det blir en Nova.. men det kanske är för likt? Haha funderar så det knakar
Jag har en namnlista i telefonen som jag skrev innan jag ens blev gravid hahah!!
Nova var jättefint men jag själv skulle nog tycka att det blir för likt:)
Du har nog rätt.. jag tycker det är skitsvårt med namn.. det är nog tur att jag börjar redan nu haha