BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Oj så många nyplussare!
är jag ensam om att vänta 3e barnet? Mina symptom är illamående (har hållit i sig ca 3 månader vid dom andra graviditetern) ömma bröst (gör riktigt ont i bröstvårtorna om man rör dom) kissnödig ofta. Svårt att sova och megatrött irriterad och sur mest jämt. Väldigt känslosam. Lite svullen mage men kan döljas utan problem, är ju bara i v 6 (5+3) ingen utom sambon vet och han är inte den pratsamma typen så babblar ur mig på fl.
Ska nog ringa bm nästa vecka och boka tid!
Hej allihop. Jag har gjort En Facebook grupp till oss som har bf Juli 2017.
Har döpt den lite diskret till: ViBakarKakor
Hoppas vi kan följas åt där <3
Ojoj inatt har jag haft ett ilandsproblem. Sover bara på sidan och de gick inte för brösten gjorde så ont haha. Så har vaknat såfort jag rullat över på sidan:) haha känns så härligt att känna något:)
Oj så många nyplussare! är jag ensam om att vänta 3e barnet? Mina symptom är illamående (har hållit i sig ca 3 månader vid dom andra graviditetern) ömma bröst (gör riktigt ont i bröstvårtorna om man rör dom) kissnödig ofta. Svårt att sova och megatrött irriterad och sur mest jämt. Väldigt känslosam. Lite svullen mage men kan döljas utan problem, är ju bara i v 6 (5+3) ingen utom sambon vet och han är inte den pratsamma typen så babblar ur mig på fl.
Oj så många nyplussare! är jag ensam om att vänta 3e barnet? Mina symptom är illamående (har hållit i sig ca 3 månader vid dom andra graviditetern) ömma bröst (gör riktigt ont i bröstvårtorna om man rör dom) kissnödig ofta. Svårt att sova och megatrött irriterad och sur mest jämt. Väldigt känslosam. Lite svullen mage men kan döljas utan problem, är ju bara i v 6 (5+3) ingen utom sambon vet och han är inte den pratsamma typen så babblar ur mig på fl.
Är det en stängd grupp? Annars kan vem som helst gå med? Fb vänner kan ju se att man joinar och bli nyfikna. Bara tipsar!
Hej hej!
Väntar mitt första barn efter att ha plussat den 3/11. Är beräknad den 8/7-17 vilket känns otroligt spännande. Började med symptomet ömmande bröst som efter plusset utökade till molvärk samt att jag kunde se lätt rosa på pappret efter toalettbesök. Molvärken har avtagit men ännu ömmar brösten. Rosa på pappret händer bara då och då.
Har inskrivning den 28/11 och tänkte boka in ett privat ul innan jul då vi är kring v.12 då.
Hej allihop. Jag har gjort En Facebook grupp till oss som har bf Juli 2017.
Har döpt den lite diskret till: ViBakarKakor
Hoppas vi kan följas åt där <3
Är det en stängd grupp? Annars kan vem som helst gå med? Fb vänner kan ju se att man joinar och bli nyfikna. Bara tipsar!
Hej på er! Hoppar in här! Har precis plussat på BIM-4. Kan inte förstå att det är sant. Fjärde graviditeten, andra barnet. Bf blev 29/7.

Hej på er! Hoppar in här! Har precis plussat på BIM-4. Kan inte förstå att det är sant. Fjärde graviditeten, andra barnet. Bf blev 29/7.