BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hur mår ni allihopa? Jag är så galet trött särskilt på dagarna, sitter och pluggar på dagarna när barnen är på dagis och det går sååååå trögt haha jag fattar liksom knappt vad jag läser längre.. Går in i vecka 7 imorgon.
Jag är också otroligt trött. Illamåendet smyger sig på på mornarna. Vaknar alltid på natten pga växtvärk så jag måste ta en alvedon. Men illamåendet är värst för jag känner mig konstant åksjuk...?! Så himla konstigt. Skulle vilja ta åksjuketabletter haha
Jag mår också illa. Blir inte människa förrän sen eftermiddag/kväll. Får knappt i mig något kaffe heller vilket resulterar i huvudvärk.. har du testat propavan? Det fungerar på vissa för illamåendet. Jag har lergigan men man blir ganska trött av dom så tar dom bara när jag måste. Tänkte be om att få lergigan COMP men är lite rädd att jag ska bli helt darrig då istället
Jag får inte heller i mig kaffe så jag sitter och dricker massa grönt té istället.
Nej, det har jag inte. Kan man köpa det receptfritt? Tänker att jag borde prova nånting iallafall. Jag jobbar väldigt nära mina kunder och imorse när jag satt på jobbet kämpade jag verkligen för att inte spy, haha!
Hoppar också in här, 24 år, mitt första och sambons andra barn om allt går som planerat :) isf Bf 22 juli :D
Molvärk på kvällar, halsbränna och illamående i omgångar under dagen, bröst som är så ömma att jag inte kan ligga på dom.. fantastiskt kul det här ska bli ! :D
Grattis alla nytillkomna. Mår så illa och spyr som en gris. Har ingen matlust heller, vad äter ni som mår illa för mat?
Jag tar lergigan comp, lergigan och primperan men det funkar inte så bra tyvärr. Mår illa dygnet runt och även när jag sover...
Känner att jag behöver berätta på jobbet då jag mår så här och nu varit hemma och inte orkat jobba några dagar...någon som berättat på jobbet så här tidigt?
Grattis alla nytillkomna. Mår så illa och spyr som en gris. Har ingen matlust heller, vad äter ni som mår illa för mat?
Jag tar lergigan comp, lergigan och primperan men det funkar inte så bra tyvärr. Mår illa dygnet runt och även när jag sover...
Känner att jag behöver berätta på jobbet då jag mår så här och nu varit hemma och inte orkat jobba några dagar...någon som berättat på jobbet så här tidigt?
Och så menade jag såklart postafen och inte propavan som är en sömntablett hahah. Ja postafen är receptfritt och för illamående vid graviditet och åksjuka :)
Jag är jättedålig på att skriva här på fl sen man gick med i fb gruppen. Har ju noll koll på vilka som är kvar här och vilka som man pratar ned på fb.
Men uppdatering från mig; ska på vul idag pga tidigare missfall. Är så nervös:/ v.7 och hoppas de ligger nått där inne:)