Jessy01 skrev 2017-05-30 19:54:39 följande:
Ok Furr nä det tror jag inte min klinik har :( Trombyl börjar iallefall jag med dagen efter äggplock.
Även börjat direkt efter nån gång....ska ju vara genomblödning till insättning :)
När börjar du m kortisonet? Dos?
Jag har börjat idag! Hör av dig imorgon om hur många befruktade :) Tummar o tår som vanligt!
Kram alla!!
Jessy! Fråga det skadar ju inte? Vi betalar iaf inget extra för det utan de gör det bara! Men gör du ICSI? Sorry minns inte! Kortisonet börjar jag med imorgon 16 ml av nåt som heter medrol. Vi får inte veta hur många som blir befruktade förrän man kommer på ET. Vi brukar ringa tidigt samma dag jag och sambon dock så att vi slipper deras samtal när man sitter på tåget på väg till Köpenhamn... Har hänt en gång nämligen!!! Man kan ju inte be tåget vända tillbaka då det inte blev några embryon hehe mitt i bron!

Maran73 skrev 2017-05-30 20:53:20 följande:
Kom igen, Furry och Jessy, nu får jag väl snart mer (utöver Flisan som ju kommer plussa den 8 juni)
gravidsällskap i tråden?? Jaaaa!
Maran!! Jag jobbar på det
Shrigley: ja det måste man när man har uppnått den värdiga åldern 40+ :) Jag går på Copenhagen Fertility Center :) och vad skönt att du också e på g! 3 äggplog i tråden denna vecka!! håller tummarna hårt för dig med Shrigley!!
Hopoas på fina nyheter imorgon då Jessy!! och Shrigley på torsdag för dig! loggar in så snart jag kan skriv gärna när du vet!
Kram alla