Jessy01 skrev 2017-05-31 10:53:41 följande:
Åååååh Furry! Den väntan är olidlig! Tänker på dig! Uppdatera :)
Maran -ååååh för dig med! Nu händer d saker :) :) :)
Så mycket som händer i tråden...lycka till alla!!!
Ego- heeeelt otroligt de hade i fredags viljat avbryta mig...och
idag nu fått it 6 blåsor med 6 ägg!!! Whoohoo. Fast vågar inte ta
ut nåt o förskott denna gången....nu sitter sambon bredvid o undrar
surt vad jag gör...skriver mer sen. Kram alla!
Grattis till fin skörd Jessy! Jag tror stenhårt på lägre doser ger bättre ägg! Funkade fint på mig iaf. är fortfarande lite chockad av att den gången jag tar minst hormoner är den gången jag får flest ägg. Det ska gå för oss!!! Haha säg till din sambo att ligan sig ;) vi e ju nyfikna så du måste skriva till oss :D
shrigley skrev 2017-05-31 11:43:53 följande:
Vad är nu detta med Trombyl? Har hört om det, men glömt. Varför o när skulle man ta det? Väntar du på återföring nu Furry? Hoppas allt går vägen!
Trombyl tar man för att slippa proppar och för att få mer blodtillförsel till livmodern (har jag förstått det som). Har själv varit anti mot alla piller för men eftersom det har funkat för några här på tråden så har jag nu bestämt mig för att prova allt. Fick det utskrivet av min gyn. Du kan också ta barnalbyl eller en tredjedel av en albyl minor, det ska motsvara en trombyl. Vet ej ifall trombyl har ytterligare andra verkningsämnen i sig. Någon som vet? Eller är det bara acetylsyra precis som albyl? :) Ja shrigley väntar på att besked om äggen har blivit befruktade och delat sig. Om du läst i tråden så har vi bara kommit till ET en gång förr och haft mycket problem med ägg som befruktas men inte delar sig.
Lycka till imorgon Shrigley!!!!!
Sitter fortfarande på jobb och får inget gjort.... :/ Denna väntan!