UndrandeSökare skrev 2017-04-08 23:18:25 följande:
Tänkte bara meddela att jag är Gravid !
Maran73 skrev 2017-04-08 18:48:14 följande:
Hallå igen! Ni får ursäkta alla detaljer och inlägg om våra små frön i Riga framöver, men bara MÅSTE dela med mig för det liksom... bubblar i mig hela tiden.
Ha tålamod...
Fina besked idag, har 9 frön av "very good quality" och 1 "middle". Toppen utgångsläge! Mycket glad. Och oändligt tacksam gentemot donatorn, den fantastiska kvinna som gjort det möjligt. <3
Glada glada nyheter på tråden när jag kikar in (efter en trist och tung helg, ja ni vet alla varför).
Undrande! sån lycka! Grattis som bara den!!! Det ger hopp till oss andra på tråden yeihh!! Du får gärna uppdatera ja, alla detaljer! :D
Maran det ser ju bra ut tjohooo!! Väntar också med spänning på din insättning. Det kommer att gå så bra så :D
smurfen 11 skrev 2017-04-09 10:42:21 följande:
Det är så roligt så med alla detaljer, så fortsätt bara :) ( tycker jag i alla fall )
Ja det låter som du går på rosa moln nu ! Tänk om man kunde tacka dom personligen, det är otroligt att de gör detta.
Nu mådde jag illa igår också, så nu tror jag fan jag haft alla biverkningar man kan ha av Synarelan, och mensen kommer inte, så det måste väl betyda jag är nedreglerad då?? Skulle vilja komma in redan denna vecka för blodprovkoll å se. Hade du mens när du sprayade?
Skönt höra från dig eftersom du jobbar nära där dådet var, fattar inte hur människor tänker som gör sånt...mycket ledsamt för offrens familjer :(
Så trist med dina biverkningar! Usch :( jag hade som sagt väldigt lite och angående mens så ska det komma en blödning emellan minns jag... De vill det så att den gamla slemhinnan byts ut till en ny inför insättning. Men vad jag vet så kan mensen bli försenad av synarela. Du är inte gravid då? ;)
Cakh: undrar också hur det går med dig. Känner du nåt? Illamående? annat? :) när blir det UL?
Ego: hos oss är det inget nytt. Vi v¨ntar på besked från sambons spermier, eller ja inte dem med laboratoriet som testade dem hehe. Det skulle ta två veckor sa dem, så det är bara å vänta.
Kramar till alla tjejer och blir så glad över glada besked!!!!! Snart är man där själv :D