UndrandeSökare skrev 2017-04-21 11:06:20 följande:
Maran - Blev det något plus på urintestet du tog i morse?
Ego: Själv är jag lite trött på em och lite illamåendekänslor vissa dagar, men inte alls så jag kräks. Kissar oftare, men vet att det blir så av kortisonet också.
Annars mår jag bra. Jag har inte tagit fler hcg, för påsken kom emellan.
Vet inte om jag kommer bry mig om att ta fler, får se hur jag gör.
Underbart Undrande!!! Att inte må illa och vara gravid :) längtar efter att få vara gravid jag med. Hur långt kommen är du nu?
Maran, ok så nu är du officiellt gravid enligt kliniken?
Eftersom det har gått så bra för er och andra man läst om som blivit gravida genom äd så har jag inga tvivel längre att det är rätt väg att gå. Som sagt känner i hjärtat att jag vill ge det ett försök till med egna ägg men sen är det nog nästa steg att gå :) Sambon är ung ju som sagt 30 år (min lilla lammkött hehe) så förhoppningsvis så är hans killar tiptop. Dessvärre så fick vi inte reda på resultatet på hans prover denna vecka, antar att det är påsken som kom emellan så att det dröjer en smula... Jag vill ju sätta igång snart! Man blir inte yngre....! Känner mig dock hoppfull idag och är redo för en omgång hormoner :) nu ska vi se vad sambon säger om det hela när jag berättar om mina planer. Vill inte göra det förrän vi har fått resultatet på hans prover.. Segt segt att vänta!
Jaja ha en trevlig lördag allesammans!!