UndrandeSökare skrev 2017-04-21 11:06:20 följande:
Maran - Blev det något plus på urintestet du tog i morse?
Ego: Själv är jag lite trött på em och lite illamåendekänslor vissa dagar, men inte alls så jag kräks. Kissar oftare, men vet att det blir så av kortisonet också.
Annars mår jag bra. Jag har inte tagit fler hcg, för påsken kom emellan.
Vet inte om jag kommer bry mig om att ta fler, får se hur jag gör.
Maran73 skrev 2017-04-23 10:13:11 följande:
Hallå hallå! Tog ett nytt hemmatest imorse för att jämföra, och det är ett mkt starkt och fint plus nu, teststrecket starkare än kontrollstrecket.
So far so good! Nytt blodprov imorgon. Ha en bra söndag!
Hej på er!
Så härligt att höra att det går åt rätt håll för er båda! Undrandesökare, illamående är ett gott tecken :)
Själv är jag inne på spruta 5 ikväll, idag tycker jag mig känna i höger äggstock, vilket kan stämma om jag inte bara inbillar mig, då den tydligen producerar mer ägg. Känner mig även lite svullo, men det tar jag !
Blodprov imorgon!
Ringde kliniken idag å frågade lite därför att när jag blandar Menopuren kommer det lite lösningsvätska utanför, typ en droppe, men de sa bara vi får se på blodprovet imorgon så du får i dig tillräckligt, e ju rädd blandningen e för svag. Nojig som vanligt !
Fick nej från min vanliga gyn med immunmediciner, men det finns en till här i Gbg som ev kunde göra det, om vi blev patienter där. Lite sent i denna ivf vända men kanske för framtida försök.