Superfurry skrev 2017-04-20 08:57:59 följande:
Hej! Håller tummar, tår och ber till alla verkliga och overkliga gudar!! Och karman :D
förstår att du är förvirrad med mina upp och ner vad göra och inte göra som ändras från dag till dag! Detta är vad jag har planerat, sambon har inte fått säga sitt då, då han inte ens vet att jag tänker detta :)
Att vi kör ett försök nu snart och om det går åt pipsvängen så njuter vi i ca ett halvår utan att försöka och bara vilar oss och sen efter det gör vi äd :) under tiden försöker vi så klart naturligt, men absolut inte lika stressigt som nu. Utan bara tar det som det kommer. Jag har kollat och tydligen får man försök mycker billigare hos CFC (den kliniken vi gick på innan) om man redan varit patient hos dem. Vi var ju inte så glada över deras löpande band-behandlingar, men ja man sparar typ 8-9000 danskar om vi gör det hos dem igen.... Så man får kanske bara tänka på det positiva med dem: de fick ju jobbet gjort och de ar billiga att prova fler metoder och de har denna spindelapparat.
så där är vi nu! Blev du klokare? :)
Hur har det gått för dig idag Maran?
Smurfen hur går det för dig, startat med sprutorna än, var du nedreglerad? Och Jessy long time! Skriv lite :)
Nu ska jag jobba lite! Mer trött efter påskledigheten haha. Varit igång hela påsken i princip.....
:)
Haha jag är lika snurrig jag ju, det är vi nog innan vi kommit över den där tröskeln !
Min sambo vet inget om mina planer heler men anar nog nåt! Jessy skrev ju att barnet får ca 30% av generna eller nåt vid ÄD, vill gärna vet mer där...Jag planerar att bli gravid med ÄD i aug/sept, så kan jag studera ett år haha sen vara mammaledig:), och sen fortsätta året därpå.
Tror ni fan inte varenda jävla familj i det nya grannskapet har ungar ! Jag blir så deppig! Nästan gråtfärdig :( Alla barnfamiljer håller liksom ihop ser jag. Jag tyvker det är skitjobbigt, vill bara hålla mig inne så det inte syns vi är barnlösa...
Ska börja idag med Menopur, 375. Inga större förhoppningar men hoppas såklart innerst inne. En dag i taget!
Har spermatestet kommit? eller svaret alltså?
Jag mejlade just en gyn här i Gbg om de kan skriva ut Kortison och Trombyl, får se vad de svarar. Ska väl kontakta min vanliga gyn också om det. Känner att ska vi göra ivf så vill jag ha alla möjligga mediciner.