UndrandeSökare skrev 2017-05-04 19:23:03 följande:
Blev inget av dina 3 ägg befruktat??? Så jättetråkigt att höra !
Hoppas du får mer svar nästa vecka när du får prata med läkaren.
Har du funderat på vad du vill göra härnäst? försöka igen med
egna ägg eller dags att välja ÄD?
Ego: Jag satte ju in 2 färska embryon, normala kromosommässigt enligt PGS, och 25/4 var hcg 51.700 och 2/5 var hcg 85.200. Men gjorde vul idag 4/5 och det fanns inte 2 hinnsäckar utan bara en, och inget foster, alltså fosterlös graviditet
- Trots PGS ! Så kan det tydligen också gå. Ska maila kliniken nu och vänta på svar från dem imorgon. Sen blir det troligen att sluta med mediciner och vänta på blödning.
Så nu tar jag semester över sommaren och låter min kropp via från medicinerna, och nästa försök blir troligen i höst.
Ha det bra i sommarvärmen !
Nä tycker också det är konstigt, alla kan väl inte varit omogna?? Att de inte hade delat sig vidare hade jag nästan köpt, men det här...
Tittar på min undulat som leker med en boll på golvet, tur vi har honom:)
För tidigt säga vad vi gör. Mentalt jobbigt, som du vet, men också ekonomiskt får vi tänka på, har ju precis byggt hus också.
Men herregud så fruktansvärt ledsamt att höra :( ! Tänker på dig/er ! Fy vad jobbigt, ni som hade lagt ner så mycket i detta försök :( trodde verkligen det skulle gå vägen.
Att vila över sommaren låter sunt. Men hoppas du är med oss ändå under sommaren.
Ja, vi skulle behöva en stor gruppkram nu vi alla ! Man vet inget om livet, och allt kan hända ! Men det är fantastiskt att vi alla kämpar på trots allt.