smurfen 11 skrev 2017-05-10 13:02:21 följande:
Hej,
och jag är inte bättre tekniskt heller, fattar inte det med "följa"? Såg du hade gjort det eller försökt men jag fattar inte, så du inte tror jag skiter i det...:)
Citera du, eller bara skriv, vilket som, beror nog lite på vad du vill svara på, nåt specifikt t.ex.
HAr du haft 8, 9 ägg, det är ju bra:), men såklart vill det till att nåt är bra, men då ökar ju chansen i alla fall. jag hade ju bara tre nu, på menopur 375, och det blev ju skit. Får veta imorgon varför :( Verkar som du har bra äggreserv.
Fattar du inte orkar umgås med henne även om det är din syster. Jag har inte ens pratat med min efter detta resultatet förra veckan. Då har ändå min syster fött barn för länge sen...
Vet inte var du bor, men finns det ingen i Sverige klinik alltså du kan gå till? Fattar det som du köpt trepack dock på Storken och vill använda det.
Ja jag är nöjd med äggen och blastocysterna men de små rakarna ska ju fastna också. Det är det vi "tränar på nu", tillsammans på Yoga, jag och mina blastocyster.
Bra med äggreserv och det har jag men som jag förstår det är det ju viktigast att det finns ETT, 1, enda vinnar ägg. Eller hur :o)) The Winner takes the all.
Skönt att höra att jag inte är ensam i att stöta bort min syster/folk i denna skrämmande process. Det som är konstigt är att omgivningen verkar helt oförstående...
Jag bor i Malmö och jag får ju inte gå i Sverige då jag är 42 år. Eller hur menar du?
Som du märker så struntar jag i det tekniska nu, heheh och citerar.
Ha en fin onsdag.