BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Glömde en sak, i 7+6 var våran 14 mm lång. Så i 7+2 är det ju något ännu mindre man ska hitta.
Hej på er!
Imorgon är det äntligen dags för mitt ul (gissar vul). Tror att jag är i slutet av v 9 men det kan diffa en del då min mens varit lite oregelbunden sista ggrna.
Jag är jättenervös. Känner som ngn ovan, tänk om det inte alls är nåt där? Att det trots alla symptom stannat av för längre sedan? Kommer bli helknäckt. Om det inte går vägen med det här barnet har vi bestämt att det inte blir ngt mer "försök". Orkar inte börja om karusellen en gång till. Vi har ju två underbara barn redan.
Vad har ni för symptom?
Jag mår illa, har huvudvärk, onda bröst (lite lugnare nu), uppsvälld mage. Knappt haft ngn molvärk alls, känt lite senaste dagarna.
Alltså jag som aldrig äter annat än fågel o fisk o inga mjölkprodukter. Idag skrek helt enkelt bebisen efter kööött. Så blev o lyxa till det rejält med lövbiff o potatisgratäng
Idag var jag på första besöket på mvc och barnmorskan sa "ja, du hade oregelbunden mens, då får vi ta och boka in ett tidigt ultraljud!" Puuuh! Behövde inte argumentera eller ens fråga. Så ska dit på ul den 22/12! Inskrivning med prover osv den 23e. Känner mig redan mer gravid än imorse! Haha :)
Hej på er!
Imorgon är det äntligen dags för mitt ul (gissar vul). Tror att jag är i slutet av v 9 men det kan diffa en del då min mens varit lite oregelbunden sista ggrna.
Jag är jättenervös. Känner som ngn ovan, tänk om det inte alls är nåt där? Att det trots alla symptom stannat av för längre sedan? Kommer bli helknäckt. Om det inte går vägen med det här barnet har vi bestämt att det inte blir ngt mer "försök". Orkar inte börja om karusellen en gång till. Vi har ju två underbara barn redan.
Vad har ni för symptom?
Jag mår illa, har huvudvärk, onda bröst (lite lugnare nu), uppsvälld mage. Knappt haft ngn molvärk alls, känt lite senaste dagarna.
Gör alla vul? Jag trodde det skulle bli vul, men det blev vanligt ul på magen i början på vecka 9 och även förra veckan i början på vecka 10
Gör alla vul? Jag trodde det skulle bli vul, men det blev vanligt ul på magen i början på vecka 9 och även förra veckan i början på vecka 10
Det är ju mycket bättre tycker jag!!
Någon av er som tycker eran man/kille luktar äckligt? Här får han inte ens sova i samma rum längre...han förpestar rummet...stackarn..
Märker dock att många killar luktar som honom... Jäkla konstigt. Fruktansvärt äcklig lukt...
Haha luktar pest i munnen på honom... han röker å sådär... men nu är han sjuk å man kan skylla på varför man inte behöver pussas .... men man kan ju ge lite massage med väldoftande oljor ....hur godis blir han inte då ? Sen duschar man tillsammans tvättar han ren och blir god natts sömn ...lycka till gröna druvan!!!