BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Är det någon som fått minskade symptom i v. 9 ? Är i 8+2 idag och tycker symptomen minskat väldigt, brösten känns enbart av litegrann, har känts som dom brunnit tidigare. Knappt något illamående alls, även om jag varit förskonad från det till stor del innan.. inga hugg eller stramande i tjejmagen alls.. Dock smärta i "vanliga" magen vilket oroar mig, är rätt trög i magen så försöker tänka att det är pga det..
Har tid hos bm för o få se på det lilla livet den 22/12 men tiden dit känns sååå lång :(
Någon som också blivit av med symptomen men som det ändå gått väl för ? :/ är så orolig !
Hej !
Försök att inte oroa dig , det är vanligt att symtom kommer och går och är starkare/svagare emellanåt . Är själv i vecka 10 + 3 och ibland starka symtom kvällar/nätter och mindre på dagen . Finns inget som är rätt eller fel , alla är olika . Rätt som det är känner du mer , tycker det är gött att inte alltid gå med superonda bröst å molvärk , muntorr , arg å irriterad mm , skönt med paus å bara må gott istället . Lycka till
Känns så skönt att läsa era inlägg och inse att jag inte är ensam om att må dåligt. Galet illamående och dessutom magkatarr och omeprazolen funkar inte. Skulle träffat bm idag men väl på plats får jag reda på att tiden är imorgon?! Såååå irriterande.. bm skulle ringa imorgon för då kan jag såklart inte åka in. hoppas verkligen hon kan fixa lergigan comp åt mig snarast!! Orkar inte må så här.. men för att kläcka ur mig nåt positivt så lyckades jag lokalisera bebisens hjärtljud alldeles nyss <3. Vecka 9+6 :)
Hade värsta mensvärken i natt och idag känns magen så mycket större, nån mer som känner av växtvärk nu?jag är i v 10+6
Hade värsta mensvärken i natt och idag känns magen så mycket större, nån mer som känner av växtvärk nu?jag är i v 10+6
Hej !
Försök att inte oroa dig , det är vanligt att symtom kommer och går och är starkare/svagare emellanåt . Är själv i vecka 10 + 3 och ibland starka symtom kvällar/nätter och mindre på dagen . Finns inget som är rätt eller fel , alla är olika . Rätt som det är känner du mer , tycker det är gött att inte alltid gå med superonda bröst å molvärk , muntorr , arg å irriterad mm , skönt med paus å bara må gott istället . Lycka till
Jag har mått illa varje dag i 5 1/2 vecka nu... Så fort jag slår upp ögonlocken på morgonen börjar det och eftermiddagarna och kvällarna är värst. Har dock mått liiiiite bättre senaste veckan även om jag fortfarande mår illa. Får i mig lite mer mat, även om det mest är yoghurt.
Tar postafen när jag ska jobba och det är som värst, mår dåligt ändå så vet inte om dom hjälper mig. Trött är jag också hela tiden, så vet inte om jag blir tröttare av dom heller.
Däremot tror jag att jag blivit förstoppad nu
Haft väldigt ont i magen och är orolig att nåt är fel, men sen inser jag att jag inte gjort nr.2 på ett tag och att det troligtvis är tarmarna som gör ont?
Gör mest ont när jag trycker nere på vänster sida... Ska köpa lite kiwi idag och se om magen sätter fart. Vågade inte ta järntabletten igår..