• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • MrsMS

Jag hoppar in här.. har bim runt 22/11..

Andra försöket med andra barnet. Den här väntan är verkligen värdelös :)

Jag har aldrig nånsin fått ett positivt äl-test, inte med första barnet heller så jag går inte efter dem. Därav vet jag inte helt hundra vilken dag det är men chansar på typ igår :)

• 2017 bebis

Hej ! Har BIM den 18/11 ! 6:e försöket nu !!

• mariama
    ostbollan skrev 2016-11-10 19:33:42 följande:

ÄL+1, Är sjukt rastlös och nervös. Min sambo ringer nog snart psyk för tvångsintagning.. Har redan köpt två gravidtröjor på tradera..  Lagen om attraktion pratar dem om.. Då är det positivt att agera som om man är gravid fast man inte vet.. Hahaha känner mig sjukt knäpp, har inte haft mens på 9 år.. Tog ut min hormonspiral 23/10. Alla dessa ÄL-hormoner gör mig knasig och lipig.. Hur mår ni?

Heja, nu är du iaf igång med den jobbiga väntan på BIM! Jag är på äl+4 (tror jag), har sen äl haft så ont i den vänstra äggstocken, när jag rör mig, hostar, sätter mig, osv. En cysta kanske? Annars känns allt hittills som de två senaste månaderna då mensen kommit. Lite tidigt för andra symptom än kanske men känner mig inte så hoppfull. Usch jag är inte bra på det här med att vänta!!
  • AlexSthlm

Nu är jag på äl+9 (eller bim-5 kanske det är dags att börja säga)! Självklart var jag tvungen att tjuvtesta idag, dessutom var det inte morgonurin, supernegativt såklart... Hoppas att det bara var för tidigt! Men mitt mod har börjat sina lite, känner mig inte alls gravid så jag räknar väl med mens på torsdag..

• 2017 bebis
    AlexSthlm skrev 2016-11-12 11:07:41 följande:

Nu är jag på äl+9 (eller bim-5 kanske det är dags att börja säga)! Självklart var jag tvungen att tjuvtesta idag, dessutom var det inte morgonurin, supernegativt såklart... Hoppas att det bara var för tidigt! Men mitt mod har börjat sina lite, känner mig inte alls gravid så jag räknar väl med mens på torsdag..

Samma för mig ! Men vi hoppas man behöver inte känna nåt än !! Lycka til verkar som vi har samma BIM
  • varje

Hej.

Har bim 19/11. 

Känner mig inte alls gravid tyvärr. Tror inte vi har prickat så bra denna månaden. Jag tar äl-test varje månad för att få koll på min ägglossning men har inte lyckats än. Är det någon annan som tar äl-test? Hur ska man ligga lixom?

Känns som om jag och min man ligger "för tidigt" varje månad och sen pallar vi inte mer. Haha. Låg två gången morgon och kväll när vi fick glad gubbe och sen kom jobb emellan. Vi har inte sex så ofta i vanliga fall heller och trivs nog helt ok med det.

Hur ligger ni andra runt äl?

lycka till alla, spännande att följas åt!

• 2017 bebis
    AlexSthlm skrev 2016-11-12 11:07:41 följande:

Jag gjorde också en test negativ på BIM -5
  • mariama

Sen igår har jag haft en himla molvärk framtill i livmodern. Känns som mensvärk men ändå inte, får nästan lite hopp om att det tagit sig. I kombination med lite ömma bröstvårtor plötsligt (brukar få det en dag innan eller samma dag som mensen kommer) känns det lite bekant liksom... samtidigt vet jag ju att kroppen verkligen kan luras, och hitta på nya symtom varje månad, haha. Så vågar inte tro något alls utan fortsätter hålla mig mestadels negativ tror jag :')

• Anonym (Anonym nu i början ;))

Hej hoppar gärna in här bim 19 och hoppas på ett plus denna.månaden massa symtom men kan lika gärna va skengravid haha eftersom det säkert är förtidigt att känna några symtom än

Har 3 barn sedan innan

• November83

Hej!

Bim 22/11 försök nr 11 med 2 mf å första barnet för oss båda.

Denna månad är andra sen min mens cykel äntligen gått tillbaka till min normala cykel på 28 dagar sedan senaste mf i juni å efter det har cykeln varit 32 dagar.

Molvärk satan idag men vågar inte lita på kroppen längre så bara att bita ihop å se om mens kommer eller ej

Massa lycka till alla och hoppas på massa plus i November som är bästa månaden :) fyller år 19/11 så blir jag gravid kommer jag inte få gratis kub för här är det gratis om man blir gravid efter du fyllt 32, jag fyller 32 på lördag haha

Svar på tråden BIM 17-24 november?