• typjag

BF vår/sommar 2017 efter IVF

Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd

• Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF
  • Lee***

Har inte skrivit ngt här. Är i vecka 13+4.

Jag är också väldigt trött, tog sov morgon i veckan. Annars har jag mått väldigt bra, molande värk , någon enstaka gång illamående.väldigt lite ömma bröst

• jagkan
    Humla85a skrev 2016-12-02 18:43:46 följande:

Jag är så extremt trött hela tiden. Sover massor! Någon mer som har det så? Tom sjukskrev mig för jag kände att jag inte orkade hålla ögonen uppe... snark!

japp, som om att man inte får tillräckligt sömn alls. Jag somnar på bussen hem från jobbet, sedan somnar jag på soffan medan mannen lagar middag, vaknar för att äta, sedan är det knockout igen tills han går och lägger sig vid 3 på morgonen, och enda anledningen jag måste vakna då är för att förflytta mig från soffan till sängen.
  • hope88

Jag är så extremt trött hela tiden. Sover massor! Någon mer som har det så? Tom sjukskrev mig för jag kände att jag inte orkade hålla ögonen uppe... snark!

Tröttheten är förlamande *gäsp* har alltid varit en som är uppe sent och vaknar sent. Nu slocknar jag 21.30 och vaknar pigg kl 7 på helgerna.

Det blir dock bättre :) i vecka 7-13 orkade jag ingenting, nu är jag trött men inte så att jag inte orkar hålla mig vaken längre ;)

Vecka 15+2 idag.
  • jagkan

ingen bra start på veckan här, tror det är början på missfall, blöder en hel del, inte klar rött blod, men rosa.Skall se om jag kan få komma in på vul lite tidigare för att se om det är ett faktum.

• Humla85a
    jagkan skrev 2016-12-05 07:15:12 följande:

ingen bra start på veckan här, tror det är början på missfall, blöder en hel del, inte klar rött blod, men rosa.Skall se om jag kan få komma in på vul lite tidigare för att se om det är ett faktum.

Åh nej. Hoppas det är pga nått annat. Sköra slemhinnor eller så.
  • hope88
    jagkan skrev 2016-12-05 07:15:12 följande:

Åh nej!! Håller tummarna att allt är okej. Vet att det är vanligt med blödning i graviditeten utan att det är nån fara men man blir ändå livrädd. Försök få till ett vul så snabbt som möjligt. Stor kram <3
  • lilsis

BM-besök.

Blodsocker 4.0 (ej fastevärde)

Blodtryck 110/50 (!)

SF 24.5

Hjärtljud 150bpm.

Så allt normalt fortfarande.

• Humla85a
    lilsis skrev 2016-12-05 16:52:04 följande:

BM-besök.

Blodsocker 4.0 (ej fastevärde)

Blodtryck 110/50 (!)

SF 24.5

Hjärtljud 150bpm.

Så allt normalt fortfarande.

Vad står SF för?
  • chbw

ja jisses. igår somnde jag på tåget. som tur är missade jag inte min station. Det sjuka är att jag är så himla trött men ändå har svårt att somna. Somnade på nästan soffan typ kvart i sju igår kväll, så la mig i sängen men tog lång tid o somna där... Lust o va hemma hela denna vecka men var hemma pga illamående mån-tis förra v så vill inte vara hemma mer :( 
  • lilsis
    Humla85a skrev 2016-12-06 00:42:59 följande:

Vad står SF för?

Symfys - fondus. Man mäter livmodern från utsidan :)
Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF