BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Jag mår toppen! För bra börjar jag oroa mig för så har bokat tid hos bm imorgon för att kolla hjärtljud så ja blir lite lugnare. En månaf kvar till RUL.har börjat gravidyoga! Mycke skönt för kropp och psyke.
det går bra, illamåendet är så gott som borta, det enda jag har tror jag är växtvärken och foglossning som börjar komma mer och mer. Och en mage som växer så det knakar.
För mig syns magen jättetydligt. Har varit väldigt vältränad och plattmagad innan, så folk ser direkt att jag är gravid och kommenterar det. Lite skönt ändå och roligt. Fick kolla på lille bebis idag, allt såg fint ut och den rörde sig mycket. Längtar tills man kan känna rörelser...
För mig syns magen jättetydligt. Har varit väldigt vältränad och plattmagad innan, så folk ser direkt att jag är gravid och kommenterar det. Lite skönt ändå och roligt. Fick kolla på lille bebis idag, allt såg fint ut och den rörde sig mycket. Längtar tills man kan känna rörelser...
Min mage befinner sig nästan alltid på höger sida även nu i v 32+3. BM säger att det är en bra position att utgå ifrån när man ska födas :p Jag tycker det är bra för ligger han i mitten eller till vänster kan jag varken äta eller dricka...
Min mage befinner sig nästan alltid på höger sida även nu i v 32+3. BM säger att det är en bra position att utgå ifrån när man ska födas :p Jag tycker det är bra för ligger han i mitten eller till vänster kan jag varken äta eller dricka...
vad är det som gäller när man blir sjuk? skall man ringa bm eller vårdcentralen bara ifall? Jag har åkt på en förkylning nu under helgen som är lite småjobbig. hostar inte så himla mycket men varje gång jag hostar så känns det som att man måste kräkas, men det kanske har med tarmarna att göra?
vad bra, då är det inte så konstigt om det är mest på ena sidan man känner den? Jag känner det mest på höger sida, och ibland närmare mitten. Någon enstaka gång på vänster sida, men har inte haft något problem med att äta eller dricka, men den är fortfarande för liten för att jag skall känna något sådant.