BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Förhoppningsvis är det bara lutinusen. Jättevanligt att man blöder av dem. Hoppas allt går bra! Det ska gå bra<3 Hör med gynakuten annars och kolla om de kan göra vul. Många kramar!
får man komma med här? Jag är idag bara v. 4+5 och första ultraljudet är den 8e december.
det är ju skönt att det slutat blöda i alla fall! jag hoppas att det går bra på ultraljudet, även fast väntan dit känns som en evighet!
ÅH vad skönt! Hjälper att hålla tankarna igång på annat så man inte blir tokig! Väntan är det värsta
hur länge skall man egentligen använda lutinus?
Det har slutat blöda nu för ett tag sen. Var aldrig mycket men mycket ovälkommet.. usch. Pratade med ivfkliniken och de trodde också på vanlig blödning eventuellt pga lutinuspinnen :) känns bättre nu iallafall. Molvärken har varit som vanligt växlar mellan lätt och rejäl värk. Nu får tiden gärna gå fort till ultraljudet nöata vecka! Tack och kram tillbaks! ?
Åhh vad skönt! Nu ska blodet hålla sig borta <3