• typjag

BF vår/sommar 2017 efter IVF

Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd

• Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF
  • birdsthlm

Usch fy fan känner med dig!!!

Är själv äntligen gravid efter på 4e försöket 1 färsk och tre frys.
    är i v 5+2 dagar och har vul 1 dec.
    Syskonförsök till vår dotter som nyss fyllde 4a kom spontant men efter 1.5 år försök.

Nu ska det gå hela väge!!! annars lägger vi ner och är nöjda om det blir MF.

• mjmj
    jagkan skrev 2016-11-16 07:04:06 följande:
    Jag med!!!!!!

Då hade vi förmodligen äggplock samma dag också! ;) 

• hope88
    shrigley skrev 2016-11-16 13:07:58 följande:

Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.

Blir så himla ledsen :( Känner och lider med dig! Så jäkla orättvist :(

Stor kram!
  • typjag
    shrigley skrev 2016-11-16 13:07:58 följande:

Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.

Åh. Nej. Stackare. Känner med dig....
  • typjag
    birdsthlm skrev 2016-11-16 16:47:36 följande:

Syskonförsök till vår dotter som nyss fyllde 4a kom spontant men efter 1.5 år försök.

Håller tummar! Har ultraljud 30 nov jag ????
  • hope88
    birdsthlm skrev 2016-11-16 16:47:36 följande:

Stort grattis och välkommen :)

Kul att ha vul att se fram emot :)

Det ska gå bra det här!
  • hope88

Ny vecka här idag - v14 :)

Tog sista lutinusen igår samt innohep (blodförtunnande) för överstimuleringen. Nu ska kroppen göra sitt! Ser fram emot RUL 29/12 och hoppas allt ska gå bra tills dess.

Hur mår ni?

• chbw
    hope88 skrev 2016-11-16 19:34:57 följande:

Tog sista lutinusen igår samt innohep (blodförtunnande) för överstimuleringen. Nu ska kroppen göra sitt! Ser fram emot RUL 29/12 och hoppas allt ska gå bra tills dess.

Hur mår ni?

vad länge du fick ta lutinus :O jag har två tabletter kvar. Skulle sluta igår eller idag. Ska ta de två jag har kvar ikväll o imorgon kväll, så det inte blir tvärt slut :O 
  • chbw
    hope88 skrev 2016-11-16 19:34:57 följande:

Hur mår ni?

gömde svara på hur mår ni :) 

rätt trött, ont i livmodern o ibland i ena äggstocken. Annars lugnt. Känner mig bättre än igår, efter blödingen. Känns lite lugnare nu :) 

• hope88
    chbw skrev 2016-11-16 20:04:29 följande:

vad länge du fick ta lutinus :O jag har två tabletter kvar. Skulle sluta igår eller idag. Ska ta de två jag har kvar ikväll o imorgon kväll, så det inte blir tvärt slut :O 

Jag valde själv att fortsätta med 1 tabl till natten efter plus efter ha rådfrågat kliniken som sa att det inte skulle behövas men var heller ingen fara. Vågade inte sluta hehe. Sists veckan nu tog jag 1 tabl till natten varannan dag.
Svar på tråden BF vår/sommar 2017 efter IVF