BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Usch fy fan känner med dig!!!
Är själv äntligen gravid efter på 4e försöket 1 färsk och tre frys.
är i v 5+2 dagar och har vul 1 dec.
Syskonförsök till vår dotter som nyss fyllde 4a kom spontant men efter 1.5 år försök.
Nu ska det gå hela väge!!! annars lägger vi ner och är nöjda om det blir MF.
Då hade vi förmodligen äggplock samma dag också! ;)
Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.
Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.
Syskonförsök till vår dotter som nyss fyllde 4a kom spontant men efter 1.5 år försök.
Ny vecka här idag - v14 :)
Tog sista lutinusen igår samt innohep (blodförtunnande) för överstimuleringen. Nu ska kroppen göra sitt! Ser fram emot RUL 29/12 och hoppas allt ska gå bra tills dess.
Hur mår ni?
Tog sista lutinusen igår samt innohep (blodförtunnande) för överstimuleringen. Nu ska kroppen göra sitt! Ser fram emot RUL 29/12 och hoppas allt ska gå bra tills dess.
Hur mår ni?
Hur mår ni?
gömde svara på hur mår ni :)
rätt trött, ont i livmodern o ibland i ena äggstocken. Annars lugnt. Känner mig bättre än igår, efter blödingen. Känns lite lugnare nu :)
vad länge du fick ta lutinus :O jag har två tabletter kvar. Skulle sluta igår eller idag. Ska ta de två jag har kvar ikväll o imorgon kväll, så det inte blir tvärt slut :O