BF vår/sommar 2017 efter IVF
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Har plussat efter vårt 4 IVF och har BF 17 juli. Vore kul att följas åt med fler som plussat och ska ha barn under 2017. Kände mig inte "hemma" i vanliga BFgrupper för spontangravida så startade denna tråd
Ja jag hoppas verkligen det! <3 nu är jag helt slut rfter blod, jobb och yoga. Kommer sova så gott!
Hur är allt med dig??
Hej.
Idag är det min officiella testdag :)
Kan knappt tro att det är santagligen :)

Hoppas jag med! Det ska gå bra för oss vi har kämpat tillräckligt <3
Jo då det rullar på :) Jobbar 50% nu efter operationen av min äggstock som vred sig pga överstimulering så det är skönt att träffa människor igen ;) Min foglossning börjar dock bli sämre. Har så ont i svanskotan och blygdbenet men ska kolla in ett sånt där bälte. Annars molar det mest på kvällarna och illamåendet kommer och går men går över efter frukost :)
Hej.
Hej.
Hej.
Verkligen! <3
Okej :) skönt o få komma ut lite! Håller tummarna att bältet funkar! :)
Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.