Bebisverkstad dec/jan
Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?
Hej! Jag planerar att starta bebisverkstad i december. Har slutat ta p-piller och får förmodligen ägglossning runt 10 december. Då blir det insemination, antingen hemma eller på klinik. Nån som vill följas åt?
Här är en till, i morgon ryker spiralen, sen inväntar vi första äl och mens sen är det bara att köra på :)
Hoppas det går bra! Då är du o jag ungefär i samma fas. :)
Japp jag är ensamstående =)
Spännande! Jag hann inte heller få mens när jag slutade med kombinationspiller 2005. Blev gravid direkt! om två månader blir sonen 11 år o h han har tjatat hela sitt liv efter syskon. :)
Tack!
Nu är den borta, känns lite spännande även om min mens ej kommit tillbaka sedan minstingen föddes, slutade amma för 1 vecka sedan ca så tar nog en liten stund till men snart hoppas jag den kommer :)
Wee, idag kom mensen. Så nu vänta in ägglossning.
Jag och min sambo planerar också att starta bebisverkstad,
Slutade med p-piller för lite över en månad sen, men mensen har inte kommit igång ännu.. Läst att det kan ta upp till 6 månader innan den kommer som vanligt..
håller tummarna för att den kommer så snart som möjligt!
Första utslaget på hög fertilitet på monitorn idag, så antar att kanske äl kommer nu i dagarna, skulle vara ganska sjukt om man lyckas picka rätt direkt efter att spiralen rök. :O
Ja det kan ju ta ett tag för den att komma igång igen. Håller tummarna härifrån också.
Jag och min sambo planerar också att starta bebisverkstad,
Slutade med p-piller för lite över en månad sen, men mensen har inte kommit igång ännu.. Läst att det kan ta upp till 6 månader innan den kommer som vanligt..
håller tummarna för att den kommer så snart som möjligt!