BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Pma mig er mailadress så kan jag bjuda in er i en nystartad grupp.
Vet inte vad som blev av den andra gruppen då jag (som andra) Pmat utan svar.:)
Jwidgren@hotmail.com är min mailadress.
Här har det måtts illa i tre veckor, men nu (gått in i vecka 9) har jag stunder utan illamående, halleluja ????
Haha!
Annars, trött, stickiga bröst och hormon-hemsk...
Hade också super orolig mage i början, (lös) men nu är det mycket bättre!
lagt till dig, du borde ha en inbjudan i din mail.:)
ligger den inte där kolla skräppost!)
[email protected] är min mailadress.
Här har det måtts illa i tre veckor, men nu (gått in i vecka 9) har jag stunder utan illamående, halleluja ????
Haha!
Annars, trött, stickiga bröst och hormon-hemsk...
Hade också super orolig mage i början, (lös) men nu är det mycket bättre!
Det finns en till hemlig fb grupp för Augusti som kommer att låsas vid 140-150 medlemmar för att inte bli så stor och rörig om någon vill vars med i en lagom stor grupp också?
Skicka pm I så fall för att bli tillagd i gruppen.
Hej! Vill oxå vara med i en hemlig grupp på fb
Jag vill gärna vara med i gruppen!
Jag heter Martina Andersson på Facebook och har en typ svartvit bild :)
Hej allihopa!
Jag är admin i en hemlig facebookgrupp, vi är idag ca 30 medlemmar och räknar med att stanna vid 50.
Skicka ett meddelande till mig om någon vill vara med :) skriv då den epostadress ni har kopplad till erat fb-konto så bjuder jag in er :)
Hej allihopa!
Jag är admin i en hemlig facebookgrupp, vi är idag ca 30 medlemmar och räknar med att stanna vid 50.
Skicka ett meddelande till mig om någon vill vara med :) skriv då den epostadress ni har kopplad till erat fb-konto så bjuder jag in er :)
Jag har bf i augusti 2017 och har precis börjat blogga om det. Ni som vill följa (och kommentera/diskutera) får hemskt gärna göra det. Lycka till med era graviditeter allihopa! :)
augustibebben.blogg.se/