BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Hej! Jag har bf 29/8 2017. Mår förhållandevis bra :)
Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.
Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?
Är gravid v. 8 (7+3) BF ca 10/8
Vi blev gravida på första "försöket" men det var inte riktigt planerat.
Jag börjar nytt jobb i mitten av januari, så är väldigt nervös att berätta för mina nya arbetsgivare. Vill inte berätta för dem förrän efter v.12, kanske senare.
Jag har mått rätt illa från v.6. Bara att kämpa på! Känns spännande och lite läskigt då detta är mitt första barn.
Någon som kan länka till FB-sidan?
Hänger på här. Är gravid och har änsålänge bf 16 augusti. Väntar mitt 4e barn ????
Jag är gärna med i fb gruppen. Heter Carolin persson på Fb.
har denna bilden ????
Hej vill gärna gå med i gruppen på Fb! Hur går man tillväga?
Hej!
Första gången för mig, fortfarande lite chockad, svårt att smälta.
Så sjukt. Är 30+ så räknade med att det skulle ta flera månader.
Men fick precis veta att det tydligen gick på första försöket! Sånt trodde jag inte skedde.
Hm, glad men det gick så fort allting, lite antiklimax, känns lite tidigt.
BF 2017-08-30.
Herregud.
Blir nog bra.
Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.
Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?
Är det någon som vill bli vän på Facebook möjligtvis? :) Bolla lite tankar där kring allting? Jag är 25 år, fyller 26 nu i januari och vi väntar vårt första barn beräknat 30e augusti. :) /Jenny