• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • 54321hej
    kaaarinr skrev 2016-12-12 21:55:26 följande:

Om du vill vara med så finns det redan en hemlig grupp där vi är ett par stycken :) skicka ditt namn i PM om du vill att jag lägger till dig!

Ja, det låter bra Jag skickar ett PM.
  • 54321hej
    54321hej skrev 2016-12-12 19:44:27 följande:

HEMLIG FACEBOOKGRUPP. Jag har precis skapat en hemlig facebookgrupp som jag nu vill värva medlemmar till Jag har själv blivande förstagångsföderska som nyligen plussat och har BF 22 augusti enligt min graviditetsapp. Skicka ett meddelande till mig om du vill att jag ska lägga till dig i gruppen. Jag kommer inte vilja berätta om min graviditet för släkte och vänner förrän vecka 12 och det skulle vara skönt att ha några att dela tankarna med fram tills dess och även efter vecka 12. Välkomna.

Det visade sig att Kaaarinr redan hade skapat en hemlig FB-grupp så jag tycke vi jobbar den istället. Skicka ett PM till Kaaarinr så lägger hon till er.
  • Frusnb

Hej, jag plussade idag, bf 27/8 får jag vara med i fb gruppen?

Har två döttrar tidigare födda -13 och -15... 28 år.

• CatMims

Jag har också plussat i veckan. Första barnet. Undrar lite när ni har tänkt att berätta för närmsta familjen?

• Kiiwi00
    CatMims skrev 2016-12-16 21:16:52 följande:

Jag har också plussat i veckan. Första barnet. Undrar lite när ni har tänkt att berätta för närmsta familjen?

Plussade i veckan med. Bf 16 augusti. :) vi berättar för familjen redan nu eftersom vi båda har nära relationer till våra familjer, så vi har stöd ifall något skulle hända. :)
  • Evasonja

Vill någon lägga till mig i fb gruppen? Emelie Möller har blont hår och en svart tröja med blå skjorta under. Kram ?? BF 28/6. Så forfarande väldigt tididigt men testade med digitalt imorse och där stod gravid! :)

• Evasonja
    Evasonja skrev 2016-12-17 08:23:04 följande:

Vill någon lägga till mig i fb gruppen? Emelie Möller har blont hår och en svart tröja med blå skjorta under. Kram ?? BF 28/6. Så forfarande väldigt tididigt men testade med digitalt imorse och där stod gravid! :)

Såklart 28/8....
  • mixXi
    Evasonja skrev 2016-12-17 08:23:04 följande:

Har skickat vänförfrågan till dig
  • hannis

Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)

• Mikaela321

Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås

Svar på tråden BF augusti 2017