BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Om du vill vara med så finns det redan en hemlig grupp där vi är ett par stycken :) skicka ditt namn i PM om du vill att jag lägger till dig!
HEMLIG FACEBOOKGRUPP. Jag har precis skapat en hemlig facebookgrupp som jag nu vill värva medlemmar till Jag har själv blivande förstagångsföderska som nyligen plussat och har BF 22 augusti enligt min graviditetsapp. Skicka ett meddelande till mig om du vill att jag ska lägga till dig i gruppen. Jag kommer inte vilja berätta om min graviditet för släkte och vänner förrän vecka 12 och det skulle vara skönt att ha några att dela tankarna med fram tills dess och även efter vecka 12. Välkomna.
Hej, jag plussade idag, bf 27/8 får jag vara med i fb gruppen?
Har två döttrar tidigare födda -13 och -15... 28 år.
Jag har också plussat i veckan. Första barnet. Undrar lite när ni har tänkt att berätta för närmsta familjen?
Jag har också plussat i veckan. Första barnet. Undrar lite när ni har tänkt att berätta för närmsta familjen?
Vill någon lägga till mig i fb gruppen? Emelie Möller har blont hår och en svart tröja med blå skjorta under. Kram ?? BF 28/6. Så forfarande väldigt tididigt men testade med digitalt imorse och där stod gravid! :)
Vill någon lägga till mig i fb gruppen? Emelie Möller har blont hår och en svart tröja med blå skjorta under. Kram ?? BF 28/6. Så forfarande väldigt tididigt men testade med digitalt imorse och där stod gravid! :)
Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)
Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås