• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • lch

Här har ni en till! Beräknad till 6/8.

Kaaarinr jag har skickat meddelande till dig! :)

• drömmarkanslåin

Hej

Jag plussade i måndags å det är verkligen blandade känslor. Detta blir (om allt går bra) nummer 3, har 2 äldre syskon födda -12 och -14.

Har ingen aning om när jag hade ägglossning och graviditeten är oplanerad, men gissar på att vi är i v4 nånstans.

Så här sitter jag nu, superglad, panikslagen och livrädd ????

• SaraBN

Hej, jag vill gärna vara med! Plussade i förrgår. Tror att bf är typ 23 augusti. Stor chock eftersom det är en spontangraviditet (storebror kom till genom ivf). Skickar meddelande med mitt namn privat.

• Fjällko

Hej!

Första gången för mig, fortfarande lite chockad, svårt att smälta.

Så sjukt. Är 30+ så räknade med att det skulle ta flera månader.

Men fick precis veta att det tydligen gick på första försöket! Sånt trodde jag inte skedde.

Hm, glad men det gick så fort allting, lite antiklimax, känns lite tidigt.

BF 2017-08-30.

Herregud.

Blir nog bra.

• KristinaJ
    Fjällko skrev 2016-12-21 18:54:37 följande:

Hej!

Första gången för mig, fortfarande lite chockad, svårt att smälta.

Så sjukt. Är 30+ så räknade med att det skulle ta flera månader.

Men fick precis veta att det tydligen gick på första försöket! Sånt trodde jag inte skedde.

Hm, glad men det gick så fort allting, lite antiklimax, känns lite tidigt.

BF 2017-08-30.

Herregud.

Blir nog bra.

Också 30+ och nyplussad! Bf 26 aug. Dock barnlös i drygt tre år, gravid via ivf. Livrädd men såå hoppfull ändå!
  • Fjällko
    KristinaJ skrev 2016-12-21 19:43:29 följande:
    Också 30+ och nyplussad! Bf 26 aug. Dock barnlös i drygt tre år, gravid via ivf. Livrädd men såå hoppfull ändå!
    Kul!

Men visst är det ett antiklimax, jag är glad tror jag jo det är jag men samtidigt så vaddå "det" är ju pyttelitet, knappt så det räknas, vill inte heller jinxa och ta ut massa saker i förväg men å andra sidan hur ska man låta bli? Är ju första gången så har ju massa frågor och tankar. 

Men jag vågar mig på ett litet grattis till dig, även om vi båda är i begynnelsen.
  • Salasolen
    morK skrev 2016-12-20 16:04:49 följande:

Hej! Vad roligt! I vilken del av Sverige?

I Sala

• SandraWa

Hej!

Har BF 28aug.

Är gärna med i gruppen på FB. Heter Sandra Wallgren och har en svartvit vinterbild på en schäfer som omslagsbild.

• Rosenlarv
    kaaarinr skrev 2016-12-19 19:29:49 följande:

Har lagt till dig som vän nu!

Hej, jag skulle gärna vilja vara med i gruppen. BF 14/8. Jag har skickat ett PM till dig:)
Svar på tråden BF augusti 2017