• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • mixXi
    Mikaela321 skrev 2016-12-17 09:07:45 följande:

Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås

Fanns hur många Mikaela Nilsson som helst =p Hur ser din profilbild ut?
  • mixXi
    Mikaela321 skrev 2016-12-17 09:07:45 följande:

Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås

Fanns hur många Mikaela Nilsson som helst =p Hur ser din profilbild ut?
    hannis skrev 2016-12-17 09:05:31 följande:

Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)

Ja, det kan man. Man blir först vän med varandra och sen kan man lägga till på fb
  • mixXi
    Mikaela321 skrev 2016-12-17 15:43:08 följande:

Haha misstänkte de, såhär ser min profil bild ut

Hittade dig. Skickat vänförfrågan
  • Madfih072

Är det någon mer än jag som är i vecka 5 och nojjar över att vara symtomlös? :/ Vet inte om jag ska känna mig glad över detta men allt känns lite overkligt när jag känner mig så ogravid...bf 21/8

• mammsen79
    hannis skrev 2016-12-17 09:05:31 följande:

Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)

Åh härligt se någon i min ålder. Grattis ???? blir 37 år nu på Måndag har två tjejer 10 och 14 år. Så detta blir en sladdis. Är med orolig då jag haft mf så förstår dig. Kram
  • MarieAndersson3
    Madfih072 skrev 2016-12-17 16:56:19 följande:

Är det någon mer än jag som är i vecka 5 och nojjar över att vara symtomlös? :/ Vet inte om jag ska känna mig glad över detta men allt känns lite overkligt när jag känner mig så ogravid...bf 21/8

En graviditet är så individuellt för varje kvinna. Vissa har alla symptom, vissa några, och vissa inget alls. Mina symptom började nog runt vecka 5 fast var inte så farligt, lite ömma bröst och trötthet men inte mer än så, är i v 8 nu och ömma bröst bara försvann för två dagar sedan, har dock haft illamående och lite kräkningar senaste veckan och även idag kom kräkningarna tillbaka. Är dock väldigt trött periodvis, kan vara pigg sen på en minut känns det som att jag ska somna. Men är också orolig konstant så jag förstår dig. Men att du inte har symptom behöver absolut inte vara något farligt, det är som sagt individuellt och innan du vet ordet av kanske du har flera symtom :)
  • Madfih072
    MarieAndersson3 skrev 2016-12-17 18:03:20 följande:

En graviditet är så individuellt för varje kvinna. Vissa har alla symptom, vissa några, och vissa inget alls. Mina symptom började nog runt vecka 5 fast var inte så farligt, lite ömma bröst och trötthet men inte mer än så, är i v 8 nu och ömma bröst bara försvann för två dagar sedan, har dock haft illamående och lite kräkningar senaste veckan och även idag kom kräkningarna tillbaka. Är dock väldigt trött periodvis, kan vara pigg sen på en minut känns det som att jag ska somna. Men är också orolig konstant så jag förstår dig. Men att du inte har symptom behöver absolut inte vara något farligt, det är som sagt individuellt och innan du vet ordet av kanske du har flera symtom :)

Hoppas hoppas du har rätt! Tack för att du svarade :)
  • Mickiszz

Kan man vara med i den här gruppen? Skulle så gärna vara med! Mikaela Wäisänen från Tornedalen i Norrbotten!

Svar på tråden BF augusti 2017