BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås
Jag vill va med i Facebook gruppen. Mikaela Nilsson heter jag, har blondt hår o bor i Västerås
Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)
Haha misstänkte de, såhär ser min profil bild ut 
Hm verkar som att bilden inte kom med, vet inte hur jag ska förklara haha
Haha misstänkte de, såhär ser min profil bild ut
Är det någon mer än jag som är i vecka 5 och nojjar över att vara symtomlös? :/ Vet inte om jag ska känna mig glad över detta men allt känns lite overkligt när jag känner mig så ogravid...bf 21/8
Jag har också plussat idag. Borde bli bf ca 26/8. Har två barn sedan innan -10 och -13 så detta blir tredje om allt går väl. Har haft ett MF innan och är 38 år så jag vågar inte hoppas för mycket ännu. Kan man vara med i Facebookgruppen om man har hemlig profil? (Högsta sekretessinställningarna)
Är det någon mer än jag som är i vecka 5 och nojjar över att vara symtomlös? :/ Vet inte om jag ska känna mig glad över detta men allt känns lite overkligt när jag känner mig så ogravid...bf 21/8
En graviditet är så individuellt för varje kvinna. Vissa har alla symptom, vissa några, och vissa inget alls. Mina symptom började nog runt vecka 5 fast var inte så farligt, lite ömma bröst och trötthet men inte mer än så, är i v 8 nu och ömma bröst bara försvann för två dagar sedan, har dock haft illamående och lite kräkningar senaste veckan och även idag kom kräkningarna tillbaka. Är dock väldigt trött periodvis, kan vara pigg sen på en minut känns det som att jag ska somna. Men är också orolig konstant så jag förstår dig. Men att du inte har symptom behöver absolut inte vara något farligt, det är som sagt individuellt och innan du vet ordet av kanske du har flera symtom :)
Kan man vara med i den här gruppen? Skulle så gärna vara med! Mikaela Wäisänen från Tornedalen i Norrbotten!