BF augusti 2017
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Fler som har bf i augusti 17 ?
Starta en hemlig grupp på fb?
Hej!
Jag är 28 år och har BF 16/8. Det här är vårt andra barn och blivande storasyster är född -15.
Idag satte illamåendet igång och förstörde halva dagen.
Är jättegärna med i en Facebookgrupp med br i aug! :) heter Lisa Nilsson Wallin på fb!
Är jättegärna med i en Facebookgrupp med br i aug! :) heter Lisa Nilsson Wallin på fb!
Kan man vara med i den här gruppen? Skulle så gärna vara med! Mikaela Wäisänen från Tornedalen i Norrbotten!
Hej!
Jag är 28 år och har BF 16/8. Det här är vårt andra barn och blivande storasyster är född -15.
Idag satte illamåendet igång och förstörde halva dagen.
Hej!
Hänger gärna på här om jag får. Plussade i torsdags och har varit lite försiktig att hoppas då jag tyckte stegringen gick långsamt och att digitala inte slog om till 2-3. Men det gjorde det idag och äl var för 15 eller 18 dagar sedan så nu stämmer veckorna och jag vågar andas ut lite.
Detta blir vårt 3:e barn, har en son som blir 8 i januari och en dotter som fyllde 4 i september. Har bf runt 25 augusti
Hej! Vad roligt! I vilken del av Sverige?
Roligt, har samma BF datum som du och en blivande storebror som är född -15 ????
Har bf 14/8!!
Vill gärna vara med i fbgruppen! Har skickat PM till dig @kaaarinr