Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Bf 15/9-17....håller tummarna väldigt hårt denna gång. Ett MA i augusti (upptäcktes i v.12) fick tabletter och framkallade missfall hemma...hemsk upplevelse.. fick feber men 1177 nekade mig att komma in då jag bara hade 38,5..årerbesökstiden två dagar senare och jag går in på toa och det fullkomligt forsar blod...stänker på väggarna och febern ökar drastiskt till 40... infektion och jätte dåliga värden..sänkan va käpprätt åt h*lvete... skrapning och observation i 3 dygn. Sen ett missfall i v.6 i oktober... NU tredje gången gillt! Är i v.5 nu... grattis till alla era plus????
www.facebook.com/groups/543837445817569/
Läste att ni inte kunde hitta gruppen så nu länkar jag den istället och gjort lite ändrar så ni borde hitta den om ni söker på "sweet bull" bland grupper :)
Plusssde idag! Beräknad bf enligt senaste mens 17 september! 
Följs gärna åt jag med, tror bf är 11 sept. Jag bor i Göteborg! Jag är med i en hemlig grupp på facebook, BF september 2017..
Syns det på tidslinjen att man gått med i gruppen? 
Med mitt första barn hade jag inga symptom alls i början och jag önskade att jag åtminstone kunde få må illa som en bekräftelse på att jag faktiskt är gravid.
Det fick jag äta upp sedan, mådde illa och spydde från v.8-17 och fy så jobbig det var! :)
Halloj, jag hoppar in här också. Första gången för mig, så det vore kul att prata med tjejer i samma situation. Enl. appar är jag beräknad till 10 eller 11e sep. Men folk i min omgivning tror att jag gått längre än 6v...
Bor i Mellansverige.
Så nu har jag också ansökt om att få gå med i gruppen! Skulle vara jättekul att få vara med där :)
Hur mår ni allihopa? Har ni mycket symptom?
Så nu har jag också ansökt om att få gå med i gruppen! Skulle vara jättekul att få vara med där :)
Hur mår ni allihopa? Har ni mycket symptom?
Jag plussade för drygt en vecka sedan. Vårt 2:a, har en pojk på 4,5 år. Vi har kämpat och försökt bli gravida med nr 2 i över ett år. Hoppas att allt går vägen nu också! Enligt sista mensen borde bf bli runt 5 sep. Vi bor dock i Kalmar-trakten men kanske finns fler som gör det? ????