• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Martinalejon

Jag hoppar in här med! Plussade i förrgår och är i v.7 (6+4)
    Beräknat via app till 1/9
    Ska till mvc den 24 jan för inskrivning. Mitt första barn, är 26 år gammal. 170 cm lång och 50 kg.
    Bor i Göteborg

• Martinalejon
    Mediamamman skrev 2017-01-11 09:18:35 följande:

Hur mår alla?
    Själv är jag trött, andfådd och lätt illamående till o från.
    På fredag morgon blir det vul och jag är enligt senaste mens i 6+2 då. Men mensen har vart konstig i två månader så därför ska vi göra detta vul för att se hur långt gången jag är.

Jag har väldigt problem med illamåendet och yrsel. Har varit utomlands i 2,5 vecka och känt mig trött och dålig hela semestern. Plussade när jag kom hem.

Första barnet för mig så vet inte vad jag kan förvänta mig, är inte alls så insatt i detta.

Vad gör du åt dina symptom?
  • bamboobaby

Återkomsten :D

I natt mådde jag så otroligt illa och det hängde kvar en bra bit in på fm. Så glad för det (nu innan jag börjar må illa bara vid tanken på att må illa :))
    Vi ska försöka boka UL till v 9.

• Bustjejen81

Mår också illa hela dagarna nästan.. Å trött på kvällarna. Kaffet har jag fått sluta med då det inte smakar gott längre å jag som älskar kaffe annars äter även hemofer plus järntillskott med folsyra då jag haft dåligt hb länge och ibland fått blodtransfusioner...men legat stabilt nu i 4mån

• Bustjejen81
    Ploppan75 skrev 2017-01-11 11:35:08 följande:

Hoppar med här Fast tror det blir en augusti-bebis om det blir som tidigare graviditeter...

Har du fått prematura bebisar tidigare? Själv så är bägge mina födda i v.34+2 dock inga bekymmer trots det så vi får väl se hur länge man går denna gången
  • Ploppan75
    bamboobaby skrev 2017-01-11 13:05:04 följande:

Återkomsten :D

I natt mådde jag så otroligt illa och det hängde kvar en bra bit in på fm. Så glad för det (nu innan jag börjar må illa bara vid tanken på att må illa :))
    Vi ska försöka boka UL till v 9.

Välkommen åter

Ska du göra UL av någon speciell anledning eller "bara för att".

Tror vi ska göra KUB. Jag är ju lite gammal i gemet
  • Ploppan75
    Bustjejen81 skrev 2017-01-11 13:09:32 följande:
    Har du fått prematura bebisar tidigare? Själv så är bägge mina födda i v.34+2 dock inga bekymmer trots det så vi får väl se hur länge man går denna gången
    Ingen som räknas som äkta prematur men 3 veckor tidig var min första och sedan har det varierat men jag har aldrig gått över tiden.
  • Ploppan75
    Bustjejen81 skrev 2017-01-11 13:09:32 följande:
    Kolik pga lite omogna tarmar har väl varit det vi dragits med men det kan de ju ha ändå. Ett barn aningen gult men troligen mest pga snabb förlossning för hon var fullgången. Det räckte dock att vara ute i ljuset så blev det bra. Har haft väldig tur med tidigare graviditeter och förlossningar så nu undrar man ju om det ska hålla i sig eller om allt elände ska komma på en gång nu istället då jag börjar blir lite gammal
  • tvåsmåunderverk

Känner inget speciellt än! Men är bara i vecka 5 (4+1) än så länge! :) brukar må ganska bra i början så lär bli samma denna gång hoppas jag ;)

• Birdiz
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-11 13:46:25 följande:

Känner inget speciellt än! Men är bara i vecka 5 (4+1) än så länge! :) brukar må ganska bra i början så lär bli samma denna gång hoppas jag ;)

Är lika långt gången som du och jag känner inte heller nått. Eventuellt ett sug som liknar svag hunger.. men kan vara just hunger ^^
Svar på tråden Bf sept 2017