Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Jag hoppar in här med! Plussade i förrgår och är i v.7 (6+4)
Beräknat via app till 1/9
Ska till mvc den 24 jan för inskrivning. Mitt första barn, är 26 år gammal. 170 cm lång och 50 kg.
Bor i Göteborg
Hur mår alla?
Själv är jag trött, andfådd och lätt illamående till o från.
På fredag morgon blir det vul och jag är enligt senaste mens i 6+2 då. Men mensen har vart konstig i två månader så därför ska vi göra detta vul för att se hur långt gången jag är.
Återkomsten :D
I natt mådde jag så otroligt illa och det hängde kvar en bra bit in på fm. Så glad för det (nu innan jag börjar må illa bara vid tanken på att må illa :))
Vi ska försöka boka UL till v 9.
Mår också illa hela dagarna nästan.. Å trött på kvällarna. Kaffet har jag fått sluta med då det inte smakar gott längre å jag som älskar kaffe annars
äter även hemofer plus järntillskott med folsyra då jag haft dåligt hb länge och ibland fått blodtransfusioner...men legat stabilt nu i 4mån
Hoppar med här Fast tror det blir en augusti-bebis om det blir som tidigare graviditeter...
Återkomsten :D
I natt mådde jag så otroligt illa och det hängde kvar en bra bit in på fm. Så glad för det (nu innan jag börjar må illa bara vid tanken på att må illa :))
Vi ska försöka boka UL till v 9.
Känner inget speciellt än! Men är bara i vecka 5 (4+1) än så länge! :) brukar må ganska bra i början så lär bli samma denna gång hoppas jag ;)
Känner inget speciellt än! Men är bara i vecka 5 (4+1) än så länge! :) brukar må ganska bra i början så lär bli samma denna gång hoppas jag ;)