Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Jaha ok, jag förstår hur du menar. Vi får hålla tummarna att det går bra den här gången.
Ja det känns spännande men samtidigt så nervöst över hur ont det kommer göra, om jag kommer spricka, att det blir kejsarsnitt som jag helst vill undvika men är det akut finns ju inget göra mer än att ta bebisens hälsa i första hand osv. Så mycket tankar som snurrar i huvudet att jag blir inte klok och håller mig därför igång med städning hemma för att inte bli mer stressad över förlossning. Annars längtar jag så mycket på att få träffa vår lilla flicka :) o få känna den känslan när dem lägger bebisen på mitt bröst. Den känsla kan jag tänka mig att det är obeskrivligt.
Förstår att du inte vill räkna med den veckan för att inte bli besviken. Det kommer gå bra ska du se :)
Haha, jag känner detsamma att det börjar bli jobbigt att vara gravid och det är ju fullt förståeligt nu när man är höggravid.
Ja usch har likadant med halsbränna, sover dåligt, kissar på nätterna och kan inte gå för det gör ont i fogarna och det värsta av allt glödande händer och fötter. Alltså det känns som det brinner. Svullna händer och fötter har jag lite grann bara inget jag stör mig på direkt.
Vad längtar ni mest av allt när graviditeten är över förutom att umgås med bebisen då. Menar då ligga på magen, äta nån sorts mat som du tidigare inte kunnat eller springa.. Ja vad längtar ni efter att få göra när allt är över? Men ja det kommer bli bra. De har full koll på våra bebisar och det är huvudsaken <3. Hoppas att vi båda får positiva upplevelser!Juliii86 skrev 2017-08-16 13:16:02 följande: Haha ja jag är med kontrollfreak, hade helst velat trycka på en knapp för att starta och veta att jag då är utvilad och redo :P.
Ironiskt nog går jag och saknar energi! Som att det kommer finnas mer av den varan sen :D
Sova på mage och borra ner huvudet i kudden måste som många andra ligga högt med huvudet nu.
Är ingen träningsmänniska men är träningstaggad vill få tillbaka min gamla otränade kropp och lite mer tränad därtill. Världens svagaste pösmunk just nu..
Sluta med äckliga Niferex! Blä!!
19 dagar kvar snälla kom tidigare jag är SÅ redo!
Haha ja att slippa knapra järnpiller ska bli sååå skönt!! Även att kunna böja sig utan att det tar stopp haha. Tänk vad mycket förutom våra guldklimpar vi har att se fram emot :).
Mmm att sitta upp o sova är pest men illamåendet håller i sig fortfarande så jag har inte så mycket val. Det längtar jag nog förresten mest av allt efter. Att slippa må så fruktansvärt illa och kräkningarna!! Senast igår undrade jag om det ens var möjligt att få slippa efter så lång tid... det hoppas jag verkligen ;)
Ironiskt nog går jag och saknar energi! Som att det kommer finnas mer av den varan sen :D
Sova på mage och borra ner huvudet i kudden måste som många andra ligga högt med huvudet nu.
Är ingen träningsmänniska men är träningstaggad vill få tillbaka min gamla otränade kropp och lite mer tränad därtill. Världens svagaste pösmunk just nu..
Sluta med äckliga Niferex! Blä!!
19 dagar kvar snälla kom tidigare jag är SÅ redo!
Haha ja att slippa knapra järnpiller ska bli sååå skönt!! Även att kunna böja sig utan att det tar stopp haha. Tänk vad mycket förutom våra guldklimpar vi har att se fram emot :).
Mmm att sitta upp o sova är pest men illamåendet håller i sig fortfarande så jag har inte så mycket val. Det längtar jag nog förresten mest av allt efter. Att slippa må så fruktansvärt illa och kräkningarna!! Senast igår undrade jag om det ens var möjligt att få slippa efter så lång tid... det hoppas jag verkligen ;)
Åh, jag saknar promenader, att ligga på mage och läsa i solen (fasiken bara brun på framsidan i år) och maten man ska undvika, åh tänk att få en bit gravad lax liksom. Hmm... ja, och smidigheten såklart. Att få på sig kläder utan att stånka å stöna. X-D
...samtidigt vill jag inte att det här ska ta slut. Älskar att vara gravid (och det här är ju nästan garanterat sista gången för mig), så vill liksom suga ut det bästa av karamellen - samtidigt är jag såååå redo för nästa steg (fast jag tvivlar så mycket mer än jag nånsin gjort innan att jag kommer ihåg hur man gör! Är jag ens kapabel att ta hand om en bebis?!)
Jag håller med! Jag är också tränningstaggad så det finns inte. Det banne i mig ta bort all kilo som blir kvar efter förlossning. Mitt mål är 50 kg och det passar utmärkt för min längd eftersom jag är kort.
Då är vi lika med BF då :) jag har den 4 September.
Smiley = ????
då får vi se vem som hinner först till förlossning