Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Jaha vad roligt då får vi se vem som hinner först till förlossning
Nu känns det som att magen ska explodera. Allt gör såååå ont. Huden är så nära att liksom bara rivas upp och släppa. Magen kan liksom inte växa mer nu. Går ändå bara in i vecka 35 på måndag :( 
Nu känns det som att magen ska explodera. Allt gör såååå ont. Huden är så nära att liksom bara rivas upp och släppa. Magen kan liksom inte växa mer nu. Går ändå bara in i vecka 35 på måndag :(
Jag tror också att jag kommer gå över tiden. Det är mitt första barn så det blir säkert kanske en vecka som jag går över men jag hade velat ha exakt på bf eller bara några dagar efter. Vill ju så gärna träffa min lilla tjej.
Ja, så nära som det är nu har vi aldrig varit. Jag tror min lille också är fixerad nu, men ska till BM imorgon, så då får vi se om jag har rätt. Fast egentligen spelar det ju ingen större roll om man ser till helheten. Längtar mest nu. Ska bli kul å se vem av er som får först när ni har samma BF och båda är förstföderskor.
Ja, så nära som det är nu har vi aldrig varit. Jag tror min lille också är fixerad nu, men ska till BM imorgon, så då får vi se om jag har rätt. Fast egentligen spelar det ju ingen större roll om man ser till helheten. Längtar mest nu. Ska bli kul å se vem av er som får först när ni har samma BF och båda är förstföderskor. ![]()
Vad spännande och får höra hur din lille ligger just nu. Du får berätta imorgon hur det ligger till. Visst är det spännande! Jag har en känsla av jag kommer inte vara först ut.
Nä jag tror inte heller jag blir först! Men vem det än blir så ser jag fram emot att få höra att det kommit en liten skatt. Då har startskottet för våra födslar börjat :D