Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Grattis alla som fått tillökning, njut ordentligt nu i bebisbubblan!
Känns som det bara är jag kvar som inte fått än... :( inte en enda liten känning..
Grattis alla som fått tillökning, njut ordentligt nu i bebisbubblan!
Känns som det bara är jag kvar som inte fått än... :( inte en enda liten känning..
STORT Grattis till alla bebisar! Jag blir lika avundsjuk varenda gång.
Igår hade jag ganska mycket sammandragningar och förvärkar, speciellt på kvällen. Sen när jag torkade mig när jag kissat kom det lite rosa.. har INTE ringt någonstans. Nu är det borta.
STORT Grattis till alla bebisar! Jag blir lika avundsjuk varenda gång.
Igår hade jag ganska mycket sammandragningar och förvärkar, speciellt på kvällen. Sen när jag torkade mig när jag kissat kom det lite rosa.. har INTE ringt någonstans. Nu är det borta.
Till Em93 och Fiansess, det är nog bara vi kvar
Inga känningar igår, idag kom det ut en stor klump brunt ?! Ingen aning om det va slemproppen. Även om d va slemproppen så säger ju det tyvärr ingenting, fl kan ju starta en vecka efter slemproppen. Inte meningen att vara negativ men va fan, kan inte pojken komma ut nuuuu!
Har ni haft mer känningar?
Jag har ringt min bm för att se om det är slemproppen (hon har dock inte svarat).
Kul med Ikea idag, får se vad jag hittar på... alla skåp är rensade och vi har ingen disk eller tvätt. Typiskt
Får väl ta en promenad....
Bm svarade och sa att det förmodligen va slemproppen som gått... snälla snälla sätt igång så man kan få lite onda värkar
Inga känningar igår, idag kom det ut en stor klump brunt ?! Ingen aning om det va slemproppen. Även om d va slemproppen så säger ju det tyvärr ingenting, fl kan ju starta en vecka efter slemproppen. Inte meningen att vara negativ men va fan, kan inte pojken komma ut nuuuu!
Jag har ringt min bm för att se om det är slemproppen (hon har dock inte svarat).
Kul med Ikea idag, får se vad jag hittar på... alla skåp är rensade och vi har ingen disk eller tvätt. Typiskt
Åh då borde det ju verkligen vara på gång för dig, håller alla tummar!!! Du får uppdatera under dagen :D själv tänkte jag spendera dagen på Ikea... :)
Åh fusk.... ni har iaf några tecken, hoppas det inte dröjer så länge till för er :) när hade ni bf?
Här har jag inte sett skymten av någon slempropp iaf. Iofs gjorde jag inte det förra gången heller så kanske inte är helt kört ändå :D
00:45 kom vår Lillefjojs till världen. Nu vet vi maxhastigheten på bilen . 40 min han vi vara inskrivna på förlossningen innan han såg dagens ljus. Fortfarande lite i chock, men alla mår bra.
Ja urk slemproppen fortsätter. Väldigt otäckt :P Men får se det som ett tecken iaf. Jag har bf den 13:e men har lite svårt att lita på det då jag gjorde 3 vul som alla sa 9:e...men är ju bara några dagars skillnad så det spelar ju ändå ingen roll ;).
Härligt Smus81, njut av er lilla kille och hoppas att han inte håller igång hela natten ;).