• MarieClaesson

Planerad fet i jan/feb

Hejsan
    Startar ännu en tråd för oss som planerar att göra en frysåterföring inom kort!
    Själv har jag precis idag börjat med ägglossningstester. När jag får Glad borde det dröja 5-6 dagar tills vi får tillbaka vår lilla frysböna som ligger och väntar! Samma omgång med ägg gav oss vår dotter som nu är 1 1/2 år. om inte detta fungerar nu får vi söka oss till en privat klinik för att göra en ny IVF behandling. Vi har manlig faktor.
    Fler som är på samma nervösa,spända,peppande,jobbiga bana?

• Svar på tråden Planerad fet i jan/feb
  • Anonym (M81)

Oh nej, krya på dig CML.

Marie, drt är ju jättebra att du känner "något". Vi håller tummarna!

• CML

jag är lite piggare idag men nu är min dotter sjuk oxå, tycker mest synd om henne som fyller år i morgon. Andra året i rad hon är sjuk på sin födelsedag ????

Jag känner iaf ff molvärken så just nu är jag inte orolig för bebisen, men ska bli skönt att få det bekräftat nästa vecka!

• MarieClaesson

Jag testade neg igår på Ruvardag 7 och har börjat tvivla väldigt på detta försöket. Nu väntar jag att testa till testdag eller att mensen kommer. Det känns som att mensen är på g, men känner Fortfarande att det molar i ryggslut och det hänger inte ihop med mina vanliga pms symtom... förvirrad

• CML
    MarieClaesson skrev 2017-02-12 11:10:06 följande:

Jag testade neg igår på Ruvardag 7 och har börjat tvivla väldigt på detta försöket. Nu väntar jag att testa till testdag eller att mensen kommer. Det känns som att mensen är på g, men känner Fortfarande att det molar i ryggslut och det hänger inte ihop med mina vanliga pms symtom... förvirrad

Jobbigt ????

Men det är ff mycket tidigt. Jag vet att jag har höga hormonhalter. Vid förra graviditeten som var naturlig då plussade jag 4 dagar före BIM så att jag fick plus på ruvardag 7 är inte så konstigt medan andra kan vara tvärtom, plussar inte förrän en vecka efter BIM!

Vi fortsätter hålla tummarna <3
  • KattenH81

Idag kom min mens! Så hade ägglossning extremt tidigt denna cykel (elr om kroppen hoppade över denna månad). Cykeln blev bara 19 dar.

Nästa ägglossning borde vara runt 21-25 och kommer den den 23/2 (en torsdag) så får vi hoppa över ännu en månad...

Så nu är det bara att vänta och se- har köpt på mig ett stort lager av ägglossningstester iaf :)

• MarieClaesson

Okej då tar vi nya tag Katten! Måtte tiden gå fort nu!

• MarieClaesson

allvarligt!? Del blev neg idag med ett digitalt test på rd 10. Borde det inte kunna visa något nu? Och mensen skulle ha kommit igår men inte ett tecken på den! Vad har ni för erfarenhet av CBs tester och testlagrets? Är något av dom mer känsligt?

• KattenH81

Sist jag var gravid plussade jag på äl+9 klart o tydligt både med testlagret o sen v1-2 med cb. Men det blev ju mf! Andra ggr har det varit närmare bim eller först på bim som plusset kommit. Sämst har gravidkollens varit. När är officiell testdag?

• MarieClaesson

Har testdag på lördag två veckor efter fet. Än har väl inte hoppet lämnat men det känns konstigt att det inte händer något alls just nu

Svar på tråden Planerad fet i jan/feb