Anonym (M81) skrev 2017-02-08 09:37:53 följande:
Grattis till oss ja! Hur mår du CML? Symptom?
Jag fick lätt molvärk/mensvärk redan andra dagen efter FET och det har hållt i sig hela tiden. Värst är det på nätterna. Brösten är ömma också. Förutom det har jag inga andra symptom.
Jag pratade med läkaren och jag ska få IL-dropp redan till helgen. Får du ditt första dropp efter plus om två veckor?
Hur länge ska man fortsätta med de andra medicinerna (trombyl, Fragmin och prednisolon)?
Just idag mår jag piss! Jag har dragit på mig någon form av rejäl förkylning eller influensa :( hoppas det ger sig men just nu är jag däckad. Det positiva i kråksången är väl att immunförsvaret får jobba med något annat ;)
I övrigt så har konstant molvärk, ganska kraftig, ibland går den ner i benen och ända ut i tårna. Jag känner av svanken lite, men det är ett bra tecken på att bebisen växer. I övrigt mår jag ganska bra, inget direkt illamående men jag är inte så sugen på att äta riktig mat. Baguetter med leverpastej är det som går här hemma nu????
Jag har fått många doser intralipid redan, under detta FET har jag redan fått 3 gånger och jag vet inte hur många till det blir, minst en gång till vid ultrajudet iaf.
Mina andra mediciner vet jag inte riktigt hur länge jag ska ta. Minst till V8 sen ska vi ha en dialog med läkaren om fortsatt medicinering. Misstänker att jag får fortsätta länge pga mina höga NK-celler
Fick du betala för ditt dropp själv? Det är ju inte direkt billigt :(