BIM Mars 2017
Exakt samma här! :D två negativa bakom! Imorgon ÄL+11! Man hoppas ju...men försöker att inte hoppas för mycket!
Lycka till!! :)
Exakt samma här! :D två negativa bakom! Imorgon ÄL+11! Man hoppas ju...men försöker att inte hoppas för mycket!
Lycka till!! :)
Nä nu känns det kört :/ ...... hade en gnutta hopp igår för mådde så konstigt, men nu är den borta. Så jag inväntar mensen.
Tokneg test idag på äl+ 11

God morgon!
Precis samma här! Tydligt negativt! Besviken... tänker att kanske det bara är bäst att räkna med april...man tycker ju att ett tidigt grav.test skulle visa ngt på ÄL+11...? Eller?
Mina bröst ömmar mycket och det kommer bli väldigt jobbigt ifall de ska ömma så här mycket varje månad mellan ÄL o mens...
Negativt test idag också. BIM +9..
Cd 27 idag. Äl+11. Ingen aning när jag har bim. Oregelbunden mens. Jan+febr kom den på cd 25. Enligt app (period tracker) kommer den imorn. Tog ut spiral i november å efter de hade jag två cyklar som va 30, 32. Så de kan verkligen bli hur som helst :/
Iaf negativt grav test idag. Inga symtom på mens som jag annars brukar känna tydligt med molvärk och sjukt ömma bröst några dagar innan bröst. Nu har jag ist värk i övre delen av buken, illamående, ingen matlust, trött, grinig.. ont i brösten bara om man trycker på dom..
Ja man kan ju överanalysera över o blir så deppig av detta. Nu avvaktar jag.
Några dagar innan MENS skulle de såklart stå. Ni ser ju håller på att bli tokig :-P
Jag har baa tänkt på ta test utifrån BIM men inte alls tänkt på hur långe det fått sen ÄL.... är på ÄL+9 nu men BIM-3... skulle ni klassa det som tidigt att testa?
Men vafan... Det skulle ju vara plus, det har vi ju bestämt. Hoppas du är kortare efter äl och får plus om ngr dagar.
Själv känns det också kört. Ringde gyn idag som sa att det är i princip omöjligt att ha ägglossning och sen att ägg ska hinna fästa på ca 7 dagar...det tar ju ca 5 dagar för det att vandra/åka runt innan det fäster.. Men men... Hoppet är de sista som överger en
Njae, så tidigt är det väl ändå inte? Jag har ju gått 9 dagar ÖVER tiden. Jag skulle haft mens 11 mars :/
Cd 28. Mens idag enligt appen. Inga känningar. Äl+12. Vågar inte testa. Negativt igår. Jag tänker att jag inväntar mensen och om den inte kommit om några dar så testar jag igen. Men jag tror icke det är någon graviditet nu...