BIM Mars 2017
det kan väl betyda att idag släpper ägget?? så har jag tolkat det alltid. Så mys på idag och imorgon, sen får ni vila :) hahah
det kan väl betyda att idag släpper ägget?? så har jag tolkat det alltid. Så mys på idag och imorgon, sen får ni vila :) hahah
Cd 15 it is ;) tack för titt alla.
Rimligtvis äl idag då på cd 16 och det är precis samma som förra cykeln så kan ju stämma bra. Då blire massa mys då synd bara att jag jobbar kväll idag men får hålla orken uppe tills jag kommer hem haha och imorgon kommer min mamma kl 23 (bor 50 mil bort) så då ska vi hinna med en gång då med hehehe...
Liite oroad att lutealfasen blir kort bara (12 dagar) men förhoppningsvis räcker det.
Bim 21/3. Hoppas hoppas!
Lycka till ni andra med!
Om du har kort lutealfas skulle jag rekommendera progesteronkräm som förlänger den :)
Efter ägglossning fram till mens ska du smörja och du har just haft din topp på stickan så ägglossning har kanske ej ens varit så du hinner absolut! Jag väntade 4 dagar efter positivt test innan jag började smörja! :)
Inte jättestarka streck på ägglossningstesten, men idag började jag känna molvärk, så troligen får jag ägglossning innan tisdag. Fortsätter o testa och ligga på
Jag instämner med övriga. Testet på cd 15 r starkare.
Hoppas ni hinner få till det innan din mamma kommer på besök
Hoppas det tar sig för er. Äldsta Dottern flyger till sin moster idag så vi har hela helgen själva, med bara yngsta hemma. Så vi ska ligga på i helgen, dock jobbar mannen men men
Egentligen är det inte förrän måndag el tisdag men får fina streck så kanske äl redan nu. Tog mina tabletter annorlunda denna mån så kanske äl kommer tidigare
Då var den fertila perioden över för denna gång. Bara att hålla tummarna och hoppas att det tagit sig denna gång.
Cd 17 idag. Positivt äl test på cd 15, gissningsvis äl cd 16. Sexat cd 15, 16 o 17.
Bim 21/3.
Åh snälla snälla! <3
Håller tummarna för dig.