BIM Mars 2017
Haha detta är ju helt sjukt .. 11e dagen med positivt äl test. Inte så snålt positivt heller.
Haha detta är ju helt sjukt .. 11e dagen med positivt äl test. Inte så snålt positivt heller.
Vi har försökt i ett år ungefär. Men jag har aldrig haft några direkta symptom vid ägglossning så det var nu vid nyår som jag började med äl-tester. Börjar kännas som att jag inte har nån ägglossning när det aldrig visar plus. Men precis som du skriver så känner jag ändå hopp inför denna månadens cykel.
Vi ska få börja på utredning i april om inget händer denna månaden. Känns som att det är lika bra att kolla upp så allt står rätt till.
Hur länge har ni försökt?
Bra fråga .. fått tydliga stegringar både upp och ner förut. Fick idag glad gubbe på mitt digitala cb äl test iaf
hej!
Har en undran för er som redan har barn eller för den som kanske vet ändå, märkte ni av att ni haft mörkare urin när ni varit gravida? (googlat och läst om några som haft det)
Min urin är inte samma färg som den brukar, ändrats i färg både igår och idag.
ett nytt symptom jag inte läst om tidigare. Alla dessa symptom man överanalyserar=P!
Bim idag, ska testa imorgon om inte mensen kommer...=P
Ja, det ska bli skönt. Men det känns så himla på riktigt på nå vis.. Kan ju inte låta bli att tänka "nu kommer det äntligen bli på riktigt". På TOK för höga förhoppningar. Men det är så svårt att låta bli. :)
Jäklar! Då lyckades ni tajma in det rätt bra den gången då. När har du BIM? Fått för mig att vi låg rätt lika? (Jag har BIM 25/3)
Extremt dålig bild och vet inte ens om det syns men jag tycker själv att testet är starkare än igår så jag hoppas få se en stegring snart, och har för övrigt bara två tester kvar. Cd 14 idag.

Ja det är starkare idag,Jag hade om du bara har två tester kvar inte testat mer idag. Tveksamt om jag testat imorgon. El sparat till torsdag.
Hör av dig om du vill köpa fler tester
Min spontana tanke av de testerna är att det troligen inte ökar till positivt tills imorgon. Men jag vet ju inte, är ingen dr så ska kanske inte uttala mig ha ha... Ja ibland kommer ägglossningen senare, en dag fick jag inte den förrän typ dag 22... Helt galet.
Ja det är så fruktansvärt lurigt det där med ägglossning, tänk om kroppen bara hade fungerat som den ska. Skönt du känner dig lugnare denna gången, men visst det blir lätt en hets, och man överanalyserar alla tester.
Jag avsluta mina sista pergotime tabletter i söndag, o har redan fått fina och ganska starka streck på stickorna, starkare än de brukar va när jag testar så här tidigt, dock inget positivt än, men har inte beräknad ägglossning förrän typ mån/tisdag nästa vecka. Vi försöker ligga rejält denna v då mannen åker iväg med jobb precis den dagen jag ev har äl... Är sen borta ca 1,5 dag.
Jag har några tester kvar. Om du skickar din adress i pm så kan jag lägga dem på lådan idag!