• Snultan

BIM Mars 2017

Nu när vi ändå pratar symtom så är det något jag inte har men som jag ALLTID har annars ganska många dagar innan mens. Ömma bröst! Känner nada! Å kan inte direkt säga att jag har några direkta symtom annars heller, illamående och lite magkramper av olika karaktär men jag har problem med magen så det är egentligen inget konstigt.

Hoppas detta är bra tecken :P drömde oxå en otäck dröm inatt och har inte drömt på evigheter annars (vad jag kommer ihåg) men denna vaknade jag av, uscha

Matheus 131002!
  • Snultan
    tomten12 skrev 2017-03-16 08:20:45 följande:

Detta är väl inget spökstreck? Inte mixtrat ngt med bilden.. den är au naturel

Det ÄR positivt!
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-16 15:31:26 följande:

Här kämpar jag på o väntar på ägglossning. De senaste dagarna har strecken blivit svagare o svagare, nästan ej funnits där. Suck

Nu idag så var där lite mer streck men inte positivt. Suck blir knäpp. Hoppas ägglossningen kommer i helgen även om den borde kommit i mån/tis

Men vilken dag är du på nu?
    Matheus 131002!
  • Snultan

Vet att man inte ska ta ut nåt i förskott varken bra eller dåligt men nu väntar jag på mensen. Känner mig inte alls gravid. Känns inte allt som det tog sig denna månad heller.. vill inte bli nedslagen igen o ja jag vet att man kommer igen sen.. men de är segt iaf. Lutealfasen va så kort så jag har känt att de inte hunnit ta sig. Nu är de nära bim (lördag enligt beräkningar) o jag känner mig jätte depp som att jag bara vill gråta. Å brösten ömmar om man trycker på dem. Ont i magen. Alla symtom som jag alltid har innan mens. Därför känner jag mig nedslagen. Å nä ska inte ta ut nåt i förskott men då kanske besvikelsen blir mindre.

Heja.

Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-16 21:02:52 följande:

Vill inte ens räkna. Men typ CD 19 kanske?

Men gud va seg :/ man vill ju bara ha det avklarat
    Matheus 131002!
  • Snultan

Pga oregelbunden kan bim va när som helst nu. Jag hoppas såklart det dröjer (och uteblir!) Känner mig lite bättre nu än igår mådde verkligen skit igår och jag har kopplat ihop det att jag blir så depp innan mens (pms) så de ser jag inte som ett gott tecken.. även om jag hoppas men jag vill inte bli besviken.

Imorgon är det bim enligt egna beräkningar dvs haft bim dag 25 två cyklar i rad nu. Men vi får väl se. Jag har bestämt att jag inte ska testa mig i helgen. Vilket nog kommer gå ganska bra för jag jobbar.. så får vi väl se..

Matheus 131002!
  • Snultan

Jag känner mig helt 100 på att mensen kommer imorn. Massa flytningar idag som jag hade förra månaden precis innan bim. Grr

Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-17 14:20:13 följande:

Usch fortsätter ändå hålla tummarna för dig

Tack.

Fått nån stegring än?
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-17 20:36:16 följande:

Ja lite. Så borde ha ägglossning inom 2 dagar. Har lite ägglossningsont också. Så det är bra

Okej va bra :)
    Matheus 131002!
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-17 23:34:16 följande:

Äntligen plus på ägglossningstesterna på CD 19 .... O så är mannen sjuk och totalt däckad.... Suuuck..

Åååh neeej :/
    Matheus 131002!
Svar på tråden BIM Mars 2017